Franziska Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Jaa nu har de håndværker igen funder ud af at de vil ind i boligen Jeg har INGEN chance for at tage fri eller tag Maya med.. Så nogen der kan giv en hjælpene hånd? Hun har overståede sin løbetid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 I hvilket tidsrum drejer det sig om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Jeg har fri hele dagen, men det er jo den modsatte vej af, hvad du skal 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Hun må gerne være her, jeg skal forbi dyrlægen kl. 15, men hvis det ok med dig, tager jeg hende bare med, hvis ikke du henter før Her er ikke vildt meget plads, men der er da en blød sofa, legekammerat og masser af nus og godbider Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 I hvilket tidsrum drejer det sig om? ca. fra kl 7 til 16 - måske til korter da thomas formentlig kommer hjem før mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Se indlæg før dit ^^ 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Hun må gerne være her, jeg skal forbi dyrlægen kl. 15, men hvis det ok med dig, tager jeg hende bare med, hvis ikke du henter før Her er ikke vildt meget plads, men der er da en blød sofa, legekammerat og masser af nus og godbider Aahhrr gider du??:hjerte: det ville være en rigtig god løsning.. Og ja du kan bare tag hende med hvis jeg ikke når hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 6, 2012 Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Aahhrr gider du??:hjerte: det ville være en rigtig god løsning.. Og ja du kan bare tag hende med hvis jeg ikke når hjem Ja da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2012 Ja da tak.. skriver lige pb, så vi kan aftale detaljerne.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts