Hop til indhold

Molly redder 3 babyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Arjmenaltså! Hun ved slet ikke, hvad der er godt for Wilma. Og jeg er sikker på, at Wilma føler sig uden for og mobbet, når hun ikke må få bar mås ... Tsktsktsk! Stakkels lille hundepige....

 

Ja, man må da tænke på det psykiske her :lol: Hun skal da have en bar numse, ellers bliver hun mobbet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hundehuset

Til alle der har fulgt historien Molly redder 3 små hvalpe. Jeg vil håbe at der er andre hundefolk der vil hjælpe hvis uheldet er ude, jeg er ejer af de 3 små hvalpe hvor der nu kun er 1 tilbage. Jeg ved ikke hvordan jeg kan takke Janni og Kennel Löwschen for deres store arbejde for at redde liv, have Janni ikke taget over for 4,5 uge siden var der ikke en hvalp tilbage, da Janni fik dem til sin tæve var de meget afkræftede og for mit vedkommende have vi mistede dem alle. Godt gået Janni jeg ved det har været hårdt for dig.

 

Jeg har fulgt med på sidelinjen og har oplevet en del der har skrevet omkring omkostninger hvordan der skal betales. Er man en real/seriøs opdrætter eller bare en der avler så ved alle er der er økonomiske omkostninger forbundet i sådan en situation, der er ikke penge i at lave hvalpe, da man ikke ved på forhånd hvordan det kommer til at gå. I der har været bekymrede for Janni om hun har fået dækket udgifterne så kan jeg sige at som opdrætter imellem finder man løsninger så alle er tilfredse.

 

Der er alt for mange hundefolk der bagtaler andre hunde mennesker og deres hunde vend den i hoved inden man skriver noget om nogen, istedet kunne vi hundefolk blive bedre til at bruge hinandens erfaringer og få noget synergi ud af det.

 

Endnu engang tak for alle der har fulgt med og igen en stor tak til Janni for alle de dejlige billeder og sjove og informative indlæg omkring min lille hvalp.

 

Kennel Chocan

Skanderborg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Søde Romeo:

Vi har snakket alvorligt sammen herhjemme og har (næsten) været hele følelsesregistret igennem... Mest glæde og beundring faktisk :mrgreen: Men vi er nået frem til at når du jo ikke bliver behandlet særlig godt oppe ved de andre løver og ved kennel-mor, så er du mere end velkommen hernede ved os i Mariager.. Vi har et ekstra gæsteværelse som ikke bliver brugt og du er meget velkommen til at låne det på ubestemt tid :mrgreen::engel::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat

Onde tunger siger jeg ikke er en løve..De lyver!:fornaermet:

 

Se jeg kan dele mit ben med min ven

10.1.2013 001.JPG

 

Jeg æder ikke katte

kat 005.JPG

 

Og jeg råber "luk mig dog ud herindefra, dame"..det har jeg lært af romeo :mrgreen:

wilma 005.JPG

 

Jeg prøver altid at komme ud de samme steder som Romeo

6.1.2013 006.jpg

 

 

Og jeg sover de samme steder som Nephew - se selv

9.1.2013 006.jpg

 

 

wilma 003.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Nurh, lille-babyerne..

 

Hvorfor har Vidi ble på?

Det er godt nok Nephew :mrgreen: Fordi Karma er i løbetid og han skal ikke lige få den tanke at han skal pisse..Det gjorde han heldigvis ikke så bleen røg af igen..Men jeg gider ikke 10-15 hanhunde som alle skal pisse oven på hans tis..

KAn du ikke huske hvordan de er når de ikke er kastreret * host billen host*:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Ej, var helt sikker på, det var Vidi. Der står da vidiogw på billederne. Åha, 15 hantissere!
Hehe det var bare fordi jeg tog nogle billeder og da jeg skulle have den ind ville den have jeg skulle give dem et navn..Så blev det vidi fordi jeg skulle huske hvor dem af vidi lå :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...