Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der var en anden der skrev(undskyld jeg husker så dårligt) noget i stil med "man kan bare cykle 20km"..men jeg tror det er de færreste der gør det med deres hund...:-D

 

Så er det godt at blackGSD med Gizmo ikke har meldt sig ind i tråden endnu ;) hun ville vinde det hele - men hun er så også ret sej til at få luftet sine hunde godt igennem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

7,27 km i går. Ingen kcal da jeg ikke har fattet hat af hvordan man få Endomodo til at regne det ud. Fruen er skuffet har været på drivjagtog det følelse som 30 km. Nå men en ny dag idag. Jeg skal apporte med Golden retrieveren og kommer nok ikke til at gå så "langt" som når jeg driver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blir altså liiiige nødt til at kommentere på de der kcal, håber ikke nogen af jer regner med det er rigtigt? Jeg tror simpelthen ikke på man kan forbrænde det samme på en gåtur med hunden på 1 time som man ca kan på en times spinning.. Siger det bare :engel:

Hvad bruger du til at regne det ud med? Siger programmet, at du forbrænder det samme uanset om du vælger spinning eller gåtur? For det lyder lidt mærkeligt, ja :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad bruger du til at regne det ud med? Siger programmet, at du forbrænder det samme uanset om du vælger spinning eller gåtur? For det lyder lidt mærkeligt, ja :)

 

Haha nej, jeg bruger endomondo, men tror ikke på deres kcal udregning, for når jeg bruger mit pulsur til spinning hvor jeg cykler med en puls mellem 70%-95% forbrænder jeg ca +-500kcal på en time, men endomondo gir nogle sygt høje tal for en almindelig gåtur, det er bare derfor jeg studser over det :vedikke:

 

1 times hundetræning gav 220m og 87 kcal :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...