Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather
Vi gik kun 1,6 km i dag og 72 kalorier. Havde regnet med at aften turen skulle være længere, men det stormer helt vildt her og så bliver jeg lidt nervøs for de gamle træer herude :(

 

Kan fortælle dig at det gjorde du nok ret i...gik ovre i parken, og så hørte jeg et knak...så vi gik i en bue uden om træet, og lige da vi gik forbi faldt der en gren ned på stien hvor vi ellers ville være....ikke noget voldsomt, men jeg tror den lille gren der landede var resultatet af en størres knæk...så jeg er spændt på om der ligger noget på stien i morgen...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan fortælle dig at det gjorde du nok ret i...gik ovre i parken, og så hørte jeg et knak...så vi gik i en bue uden om træet, og lige da vi gik forbi faldt der en gren ned på stien hvor vi ellers ville være....ikke noget voldsomt, men jeg tror den lille gren der landede var resultatet af en størres knæk...så jeg er spændt på om der ligger noget på stien i morgen...hehe

 

Det var godt dig og hundene ikke blev ramt.

Link til indlæg
Del på andre sites

8,09 og så har jeg selv været ude og spille paintball, det bliver man sgu også lidt træt af :lol:

 

 

 

O km i dag, træt, havde 5 enetimer, blev bidt af en labrador og er i elendigt humør over det. Godt jeg har manden til at tage over når det bænder på, ellers var det umuligt at have 10 hunde.

 

 

Håber din aften bliver bedre :ae: Er det slemt, bidet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan fortælle dig at det gjorde du nok ret i...gik ovre i parken, og så hørte jeg et knak...så vi gik i en bue uden om træet, og lige da vi gik forbi faldt der en gren ned på stien hvor vi ellers ville være....ikke noget voldsomt, men jeg tror den lille gren der landede var resultatet af en størres knæk...så jeg er spændt på om der ligger noget på stien i morgen...hehe

 

Ja det var vind omsust i går. Godt i ikke kom noget til.

 

8,09 og så har jeg selv været ude og spille paintball, det bliver man sgu også lidt træt af :lol:

 

 

 

 

 

 

Håber din aften bliver bedre :ae: Er det slemt, bidet?

 

Tak. Synes det er synd for hund, mig og ejeren. 2012-11-25 17.23.36.jpg

 

Nå nu vil jeg træne nogle hunde, og starte Endomondo, selv om den ikke vil registrere min højde og vægt (synes nok der er noget galt med forholdet) Mand har gået 5 km med the puppy her til morgen, nu må jeg så igang.

2012-11-25 13.42.28.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Er der forresten nogen der ved hvordan man regner værdier sammen i excel? Har lært det da jeg havde IT, men har jo lykkeligt glemt det igen...:mrgreen:....det er noget med at man taster række og bogstaver og så et eller andet...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der forresten nogen der ved hvordan man regner værdier sammen i excel? Har lært det da jeg havde IT, men har jo lykkeligt glemt det igen...:mrgreen:....det er noget med at man taster række og bogstaver og så et eller andet...hehe

Jeg klikker bare på de felter, som jeg vil have regnet ud. A2 og B3 osv.. Men man kan sikkert også godt bare skrive det selv uden at klikke på feltet - synes bare det er nemmere på "min" måde i stedet for at skulle sidde og læse mig frem til hvad feltet hedder... :lol:

 

Giver det mening? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Excel siger:

 

14.04km og 1246Kcal siden fredag...

 

Det er åbenbart en fordel at være lidt solidt bygget når det kommer til KCAL-beregneren, for mange af jer ville vel ligge på knapt det halve? hehe....er selvfølgelig godt klar over at den ikke er særligt præcis med de få værdier man kan taste ind...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Excel siger:

 

14.04km og 1246Kcal siden fredag...

 

Det er åbenbart en fordel at være lidt solidt bygget når det kommer til KCAL-beregneren, for mange af jer ville vel ligge på knapt det halve? hehe....er selvfølgelig godt klar over at den ikke er særligt præcis med de få værdier man kan taste ind...:-D

 

Jeg bruger Endomodo og den nægter at godt tage min højde og vægt, tror sikkert det er løgn og at vægten har rejst det hvide flag, så min beregning bliver uden kcal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skriver kcal, men de er ikke til at regne med. Men jeg skal heller ikke tabe mig, så det er okay:-D. Egentlig gik jeg bare i gang med endomondo i sin tid, fordi jeg synes det er fedt, at kunne se, hvor langt vi egentlig går. Og hvor lang tid vi er om de forskellige ture. På et eller andet tidspunkt får jeg jo vel et job, og skal have lagt morgentur ind, som passer med, hvornår jeg skal stå op og ud af døren

 

Og nu deltager jeg her, fordi jeg kan:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Excel siger:

 

14.04km og 1246Kcal siden fredag...

 

Det er åbenbart en fordel at være lidt solidt bygget når det kommer til KCAL-beregneren, for mange af jer ville vel ligge på knapt det halve? hehe....er selvfølgelig godt klar over at den ikke er særligt præcis med de få værdier man kan taste ind...:-D

Jeg har gået 19,16 og har forbrændt 1357 kcal... I forhold til at jeg har gået næsten omkring fem kilometer mere end dig, så er det godt nok trist, at jeg ikke har forbrændt mere... Hehe... Men ja, vægten har sikkert en del at sige... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skriver kcal, men de er ikke til at regne med. Men jeg skal heller ikke tabe mig, så det er okay:-D. Egentlig gik jeg bare i gang med endomondo i sin tid, fordi jeg synes det er fedt, at kunne se, hvor langt vi egentlig går. Og hvor lang tid vi er om de forskellige ture. På et eller andet tidspunkt får jeg jo vel et job, og skal have lagt morgentur ind, som passer med, hvornår jeg skal stå op og ud af døren

 

Og nu deltager jeg her, fordi jeg kan:mrgreen:

Nej, jeg tror heller ikke kalorietallet er helt præcist, når man hverken regner med hvor hurtigt man er gået eller hvad ens puls er.. Men det er nu fint nok for mig, at det ikke kan være helt præcist, det vigtigste for mig er at jeg forbrænder noget... Hehe
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...