Hop til indhold

Gode hunde dvd´er


luckyluna
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Hvilke har du købt LL ? :-D

Jeg gik lidt amok,fordi jeg var sikker på at min mor ville give en stor julegave:banan:

Step Up Your Training for Dog Sport af Michele Pouliot fordi jeg ikke tror jeg kommer på det platformkursus der er udbudt i foråret,og fordi jeg (altid) har en plan om at genoptage Freestyle,

Pattern Games med Leslie McDevitt fodi jeg er glad for Control Unleashed

Et par stykker med Kathy Sdao, bl.a Plenty in Life is Free (god filosofi:-D) og Getting Smart for Dog Sports

Aggression in Dogs af Brenda Aloff, håber der er mange gode videoklip

Nicola Wilde: Dissecting the Dynamics of Dog-Dog Play, igen håber jeg på gode klip.

Der er mange timer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gik lidt amok,fordi jeg var sikker på at min mor ville give en stor julegave:banan:

Step Up Your Training for Dog Sport af Michele Pouliot fordi jeg ikke tror jeg kommer på det platformkursus der er udbudt i foråret,og fordi jeg (altid) har en plan om at genoptage Freestyle,

Pattern Games med Leslie McDevitt fodi jeg er glad for Control Unleashed

Et par stykker med Kathy Sdao, bl.a Plenty in Life is Free (god filosofi:-D) og Getting Smart for Dog Sports

Aggression in Dogs af Brenda Aloff, håber der er mange gode videoklip

Nicola Wilde: Dissecting the Dynamics of Dog-Dog Play, igen håber jeg på gode klip.

Der er mange timer:-D

 

Spændende. Hvis ikke din mor giver en stor julegave, gør dine hunde sikkert. :-D Mine er meget gavmilde og giver rigtig lækre gaver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...