MichelleH Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 (rettet) Øv jeg er bare så ærgelig over den situation jeg står i lige nu. Min cavalierhvalp på knap 8 mdr kom i hendes første løbetid i torsdags. Aldersmæssigt passer det jo også fint, men rent træningsmæssigt er det simpelthen så ærgeligt som det kan være. Vi skal til afsluttende hvalpeprøve i vores dch klub på lørdag, og min ellers så dygtige hund er blevet helt forvirret. Hun var ellers rigtig dygtig til de orskellige øvelser, men nærmest ved den første bloddråbe forsvandt det hele :megaked:Nu kan hun intet - jo holde sig rimelig godt ren, stikke af, snuse og tisse. Sådan forløb vores sidste hundetræning i lørdags. Hvor er det bare ærgeligt, det er virkelig som om hun ikke engang kan huske hvad hun hedder. Så hvor jeg først regnede med en god placering har jeg egentlig slet ikke lyst til at stille op. Ved godt det bare er en "for sjov" prøve, men man er vel lidt konkurrencemenneske, og når man nu virkelig har trænet til det. Og samtidig lover de pivkoldt vejr, som slet ikke er noget for min Nellie, som nemt fryser på trods af hendes dækken. Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det indlæg, synes bare det er øv med øv på. :damn: Redigeret November 28, 2012 af MichelleH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MichelleH Besvaret November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 :ae: Tak :bighug:Nogen skal jo også blive nr 1 fra bunden hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Sådan noget ærgrer mig ikke særligt, for de løbetider kommer jo ikke altid belejliget.Giv din vovse ro, hvis det er det hun ønsker, at herse med en teenager giver bagslag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 2, 2012 Rapporter Share Besvaret December 2, 2012 Jeg er glad for at du kan vente med at tage prøven til samme dag som mig og Aya så Nellie også er blevet ok i hovedet igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts