Hop til indhold

Reaktion på vaccination?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Øv min lille hund er syg...

 

Hun er øm - omkring hals, hoved og skuldre - og er helt træt og passiv.... Har haft ringet til vagtdyrlægen, som siger at de ser det af og til som en reaktion på vaccinen...

 

Hun var glad og frisk da vi kom hjem fra dyrlægen og vi var ude at gå en lang tur.... hun legede med en anden hund og hun stæsede op og ned af en skrænt med en masse krat på... men hvis hun var kommet til skade her, ville hun så ikke have reageret på det på det tidspunkt?

 

Reaktionen kom først ca en halv time efter vi kom hjem fra gåtur - ca 2 timer efter selve vaccinationen...

 

Dyrlægen sagde jeg måtte ringe igen hvis jeg blev meget nervøs... men må hellere se tiden lidt an.... hun ligger og slapper af nu...

 

Er dog kommet til at røre / løfte på hende inden det gik op for mig at hun havde ondt - hun peeeev da jeg gjorde det :megaked: og for at tjekke HVOR det gjorde ondt.... så lige nu er hun lidt mistænksom overfor mig :cry:

 

Er der nogen andre der har oplevet det? Og hvor lang tid tog det før hunden blev frisk igen? Og tilgiver hun mig at jeg kom til at gøre hende ondt, hvor velment det end var? :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst c-schneiders

De to gange jeg har været afsted med Kenzo til Vaccinering har der ikke været nogle bivirkninger.

Men jeg har hørt om hunde der har været meget sløve i op til et døgn efter de har fået en vaccine. Jeg har dog aldrig hørt om at de får så ondt som du beskriver det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og tilgiver hun mig at jeg kom til at gøre hende ondt, hvor velment det end var?

 

Det kan du bande på at hun gør :-D

 

Aslan var BANGE for mig efter det dersens tumle noget, og nu er vi bedste venner, så giv du hende blot et par timer på øjet og lidt kærlighed, så er i best buddies igen :blink:

 

 

Og god bedring med bette pigen

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun sover / hviler allerede mere naturligt end hun gjorde tidligere på aftenen... og har også rejst sig et par gange for at finde ny soveplads eller lige komme hen og sige hej til manden da han kom hjem og svogeren der lige kom forbi...

 

Men er stadig ikke glad ved det.... Hvis hun ikke vil med op i seng i aften (der skal hun løftes op) så må jeg jo sove hernede på stuegulvet sammen med hende....

 

Men kan altså ikke lide at hun pev da jeg rørte hende omkring halsen.... det er selvfølgelig der hun blev stukket, men kan ikke lade være med at tænke om hun kunne have slået sig på gåturen...

 

men burde hun så ikke have reageret derude? Hun gik frisk og frejdig hele vejen hjem .... åh altså jeg synes det er svært at være hundemor nogen gange :( gid de dog kunne tale

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst c-schneiders

Det kan da godt tænkes at hun har reageret kraftigt på Vaccinen. Vi mennesker kan jo også ind imellem reagere voldsom med hævelser og kraftig ømhed omkring stedet hvor man er blevet stukket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har ikke været noget med det skrummel vi har nu. Han sanser intet, men der er bare nogle hunde, der bliver sløve og ømme af det skidt der. Se tiden an til i morgen. Så har du nok din lille livlige og glade sag tilbage, men synd der er det nu for sådan en lille skidt-ling, der bare ikke kan sige, at den har det dårligt ! :cry::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

kan fortælle at hun har været oppe at gå, hun ville ned og tisse (selv når hun er syg siger hun til ... åååh min lille dygtige skat) og så har hun guffet lidt havregrød i sig....

 

Hun forsøgte sig med lidt "bid i bamse" leg, men det var hun alligevel for træt til, så hun gik tilbage på tæppet og sov...

 

Men er MEGET glad for at hun allerede viser tegn på bedring, det var godt nok grimt der på et tidspunkt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er min hund vist tilbage igen.... har just været i haven og lavet både det ene og det andet og derefter op og både spise lidt og drikke... og der blev også lige tid til at bide lidt i dørmåtten før hun hentede en tyggepind og løb ind på sit hyggetæppe med den ...

 

Nu har hun bedt om at komme op i sofaen og har lagt sig til at sove op af mine ben :hjerte:

 

dejligt at hun har det godt igen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...