Hop til indhold

Samsung Galaxy S III vs. Iphone 4S vs. ???


Bitten Soerensen
 Share

Recommended Posts

Ja, som overskriften siger, så er jeg ved at kigge lidt på forskellige mobil-telefoner...

 

Jeg er absolut ikke en der bare SKAL ha' det nyeste/smarteste/mest populære. Det er vigtigt for mig at få en der kan det den lover, og som ikke er dyrere, BARE fordi den har et "navn"...

 

Er der nogen der kan tale for og imod de nævnte i overskriften, og gerne et alternativ til dem?! Prisen på Samsung'en har jeg fundet til under 4000kr, og det er nok også meget passende for det jeg kan betale... (Hvis jeg får løn! :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skal du bruge den til?

 

SMS/ringe... Læse nyheder på nettet... Musik... Kalender sync, Apps?

 

Jeg er fx virkelig en nørd (Cult of Macintosh :mrgreen:), og jeg har ikke investeret i en Iphone 5. Har stadigvæk en Iphone 4, og den skal holde indtil Iphone 5 v2. kommer. Den opfylder fint mit behov, så hvis det ikke er det vilde du skal bruge den til, så køb evt en billig (ny) iphone 4, da der både nu findes en 5'er og 4S.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har prøvet både Iphone 4S og Galaxy S III. Synes det er to sider af samme sag - begge rigtig fede telefoner. Iphonen er mindre og nemmere at have med. Samsung har en stor, men mega fed skærm, så den fylder lidt mere. Jeg kunne ikke vælge i mellem dem, så jeg venter lidt endnu og ser hvad Samsung disker op med næste gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Manden min købte en Samsung Galaxsy S II da han gik fra iPhone 3gs og overvejede Samsung vs iPhone 4. Han fortrød RIGTIG meget at han havde købt Samsung, og han var ikke spor ked af det da han kom til at tabe den fra 5 meters højde og den blev ødelagt. Han styrtede ud og købte iPhone 4s i stedet :5up: jeg har 4s'eren nu og han har nu 5'eren. Jeg har altid været kæmpe iPhone-modstander - men jeg må krybe til korset og indrømme at jeg elsker min iPhone - bigtime!! :hjerte: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...