Hop til indhold

Taske


potil
 Share

Recommended Posts

Kan man få tasker til hunde der vejer op til 9 kg?

overvejer lidt en til Flips her i måneder med sne og salt :genert: hvis jeg kan finde en meget billig en til at fragte ham ud af byen i, ude på grusvejene er der jo ingen problemer....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en der ligner denne til forveksling:

 

Hund » Hundetasker » Taske skai med fljlsfoer

 

Bæreremmene går ind under tasken, så den er ret robust og burde kunne klare 9 kg. Den er også ok stor, da man kan ha' den åben (bli'r næsten som en kurv) er der plads til ret meget hund. Jeg brugte den til min coton, og efter det har det været vores faste "hente-bordercollie-hvalp-taske". :lol: Vi har hentet 5 bordercollies og én miniaussie i den - indtil videre...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har denne, som er stort set den samme, som den på billedet: Doxtasy Sidetaske Red

 

Den går op til 9 kg og fylder ingenting uden hund i. Tror nok, den skal holde, men mere i tvivl om pladsen:hmm:

 

hvad er målene ca.? :genert:

den er jo også rimelig billig jo :engel:

 

 

 

Jeg har en der ligner denne til forveksling:

 

Hund » Hundetasker » Taske skai med fljlsfoer

 

Bæreremmene går ind under tasken, så den er ret robust og burde kunne klare 9 kg. Den er også ok stor, da man kan ha' den åben (bli'r næsten som en kurv) er der plads til ret meget hund. Jeg brugte den til min coton, og efter det har det været vores faste "hente-bordercollie-hvalp-taske". :lol: Vi har hentet 5 bordercollies og én miniaussie i den - indtil videre...

 

den ser skøn ud, men vil gerne have sådan en skrårem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en der ligner denne til forveksling:

 

Hund » Hundetasker » Taske skai med fljlsfoer

 

Bæreremmene går ind under tasken, så den er ret robust og burde kunne klare 9 kg. Den er også ok stor, da man kan ha' den åben (bli'r næsten som en kurv) er der plads til ret meget hund. Jeg brugte den til min coton, og efter det har det været vores faste "hente-bordercollie-hvalp-taske". :lol: Vi har hentet 5 bordercollies og én miniaussie i den - indtil videre...

 

Den er bare lidt dum til hverdagsgåtur. Den anden, som jeg har linket til, maser man bare helt flad :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dinah - fandt selv mål på den - og hvis den er meget blød i bunden så kan jeg måske lægge noget der lige kan give ham lidt mere plads :hmm:

har fundet den til 189,-

 

Jeg bærer Rosita i den hver dag. Kan lige tage et billede imorgen, så du kan se, hvor meget hun fylder.

Skal du gå langt? Rosita kan jo ligge helt ned i den, men I skal jo kun bruge den som en slags støtte, så jeg vil tro, den er fin til det formål. Jeg er kanon glad for min, fordi den ingenting fylder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bærer Rosita i den hver dag. Kan lige tage et billede imorgen, så du kan se, hvor meget hun fylder.

Skal du gå langt? Rosita kan jo ligge helt ned i den, men I skal jo kun bruge den som en slags støtte, så jeg vil tro, den er fin til det formål. Jeg er kanon glad for min, fordi den ingenting fylder.

 

 

Tusind tak, det må du meget gerne... :hjerte:

 

- ja han skal jo kun sidde i den kort tid af gangen, lige til vi er væk fra salt osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...