Hop til indhold

Sne schæferne :D


Ninkamus
 Share

Recommended Posts

hold op hvor er han altså bare blevet smuk!! altså, bliver helt lun bare af at se de billeder

 

Skal se om jeg kan tage nogle gode nogle, når snestormen holder op... pt har Zeus brugt 2 timer ude i haven, og måtte lokkes ind - han var ved at blive snehund :mrgreen:

 

Ellers har jeg lidt fra vores tur med Enzo forleden, men der er nu ikke så meget sne på dem....

Link til indlæg
Del på andre sites

hold op hvor er han altså bare blevet smuk!! altså, bliver helt lun bare af at se de billeder

 

Skal se om jeg kan tage nogle gode nogle, når snestormen holder op... pt har Zeus brugt 2 timer ude i haven, og måtte lokkes ind - han var ved at blive snehund :mrgreen:

 

Ellers har jeg lidt fra vores tur med Enzo forleden, men der er nu ikke så meget sne på dem....

 

Frem med dem - du kan altid vise flere :D

Darko vil helst kun være ude hvis vi er med - vi tjekkede lige hele grusvejen ud, og måtte erkende vi er sneet inde - Darko nød turen :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Herlig tråd. Og dejlige billeder af skønne Darko :lun: :lun: :lun:

 

Enzo Benzo var med oppe og hente morgenbrød i morges. Puha det blæste og sneede da vi gik derop

Snestormen.jpg

 

Og lidt hjemme fra haven, hvor det bare sneede og ikke blæste

marvbenihaven3.jpg

 

Han er en eskimo-hund og ELSKER at være ude i kulden, så hentede sit ben indefra og tog det med ud :lun:

marvbenihaven2.jpg

 

Enzoihaven11.jpg

 

Hovedet køres gennem sneen

Enzoihaven7.jpg

 

Enzoihaven5.jpg

 

 

Og der bølles (legen går ud på at tonse rundt i haven og løbe ind i hækken - meget underholdende at se på, og når man griner af ham, så får den lige en tand ekstra haha)

 

boslashllen6.jpg

 

boslashllen5.jpg

 

boslashllen1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe fiiine billeder og videoer :lun:

 

Enzo har en fest i sneen. Desværre er det mørkt, når vi er ude, så ingen nye billeder. Men i går tonsede han rundt i sneen udenfor døren. Han kastede sig op i snebunkerne, gemte sig bag dem, lavede play bows og løb rundt (i 8 meter flex da hunde skal være i snor her i bebyggelsen). Vild fart på og utroligt at han ikke fik trukket i linen en eneste gang med den fart han havde på. Der stod et par udenfor og røg og de grinte højt af hans bøllerier.

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe fiiine billeder og videoer :lun:

 

Enzo har en fest i sneen. Desværre er det mørkt, når vi er ude, så ingen nye billeder. Men i går tonsede han rundt i sneen udenfor døren. Han kastede sig op i snebunkerne, gemte sig bag dem, lavede play bows og løb rundt (i 8 meter flex da hunde skal være i snor her i bebyggelsen). Vild fart på og utroligt at han ikke fik trukket i linen en eneste gang med den fart han havde på. Der stod et par udenfor og røg og de grinte højt af hans bøllerier.

 

Han har klart haft sig en fest!!

 

 

Jeg ligger syg igen igen - så det har givet anledning til lidt billeder da jeg alligevel skulle have lidt frisk luft.

IMG_0057.JPG

 

IMG_0079.JPG

 

IMG_0099.JPG

 

IMG_0114.JPG

 

IMG_0116.JPG

 

IMG_0117.JPG

 

IMG_0124.JPG

 

IMG_0125.JPG

 

IMG_0143.JPG

 

IMG_0170.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Enzo Benzo gør ikke så meget, men kæft han bruger sit stemmebånd på at pive en del. Det har mine andre schæfere også yndet (altså at pive - ind i mellem - fordi det ikke var så vildt overdrevet.... - så var det lidt hyggeligt, at føre en samtale med dem haha)... men Enzo er bare lige lidt mere utålmodig og skabet, så der er det lige en ekstra tand :roll: Fx når han er sulten.....lad mig bare sige.....du er ikke i tvivl... :roll: :roll: :roll:

 

Så er han billigt til salg iøvrigt..... Interesseret?? haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...