Hop til indhold

Sne schæferne :D


Ninkamus
 Share

Recommended Posts

Enzo Benzo gør ikke så meget, men kæft han bruger sit stemmebånd på at pive en del. Det har mine andre schæfere også yndet (altså at pive - ind i mellem - fordi det ikke var så vildt overdrevet.... - så var det lidt hyggeligt, at føre en samtale med dem haha)... men Enzo er bare lige lidt mere utålmodig og skabet, så der er det lige en ekstra tand :roll: Fx når han er sulten.....lad mig bare sige.....du er ikke i tvivl... :roll: :roll: :roll:

 

Så er han billigt til salg iøvrigt..... Interesseret?? haha

Hahaha... Ja ok, hvis man ligefrem næsten kan få dem kastet i nakken, så... :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun ganske lidt sne på, men syn's ham Zeus-bamsen :lun: har været vist alt for lidt :mrgreen:

 

717_zps4a7bc648.jpg

 

736_zps871ced81.jpg

 

Hvad har I fundet, knejter?

738_zpsdd3de0ee.jpg

 

"Nogen" fandt en rigtig velduftende plet...

744_zps7b2172cf.jpg

 

"Andre" ville mææægtig gerne have lov at dufte der, så der blev brugt bisse-tricks, og forsøgt manipulerende tricks - såsom at forgive at man ville lege.... Når ungknejten så hoppede på den og satte afsted....

745_zps3b277af4.jpg

 

....så gik den lidt ældre ungknejt hen og snuste, ganske veltilfreds med sig selv...

747_zpsb67b0f1a.jpg

 

Men der blev nu også leget lidt :blink:

753_zps86a85cb9.jpg

 

Side by side løb

sidebyside_zps89f248ed.jpg

 

755_zpse451d921.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun ganske lidt sne på, men syn's ham Zeus-bamsen :lun: har været vist alt for lidt :mrgreen:

 

717_zps4a7bc648.jpg

 

736_zps871ced81.jpg

 

Hvad har I fundet, knejter?

738_zpsdd3de0ee.jpg

 

"Nogen" fandt en rigtig velduftende plet...

744_zps7b2172cf.jpg

 

"Andre" ville mææægtig gerne have lov at dufte der, så der blev brugt bisse-tricks, og forsøgt manipulerende tricks - såsom at forgive at man ville lege.... Når ungknejten så hoppede på den og satte afsted....

745_zps3b277af4.jpg

 

....så gik den lidt ældre ungknejt hen og snuste, ganske veltilfreds med sig selv...

747_zpsb67b0f1a.jpg

 

Men der blev nu også leget lidt :blink:

753_zps86a85cb9.jpg

 

Side by side løb

sidebyside_zps89f248ed.jpg

 

755_zpse451d921.jpg

 

uhh de skønne skønne knejterøve :lun:. Var så ærgerlig over at jeg ikke kunne tage billeder i dag, mens Zeus havde fest udenfor

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Sådan en schæfer er altså virkelig smuk og elegant at se på :hjerte: Hvis de ikke larmede/gøede så meget, så skulle jeg virkelig have sådan en en dag :-D

 

så meget gøer de heller ikke og nogen gøer næsten ikke :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...