Hop til indhold

Canosan/Seraquin


Lene og Athena
 Share

Recommended Posts

Jeg har selv kigget på dem, og indholdet virker til at være det samme, plus det er samme firma der producere begge mærker.:hmm:

 

De er noget billigere i UK, da £ er omkring 9,- plus de har 10% rabat. Jeg kan incl Porto få dem for 171,- ;-)

 

Ja det var også min tanke at det var samme produkt, jeg bestiller dem da jeg alligevel skal købe foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh vi skulle faktisk have nogen, er lige ved at løbe tør for Canosan. Det var da noget billigere. Jeg gemmer linket til jeg har penge igen hehe

 

Jeg tænkte netop på dig Jeanette, du havde på et tidspunkt sat et link ind om Canosan i forbindelse med Hills J/D og da jeg fodrer Athena med dette tænkte jeg at det ville jeg prøve :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte netop på dig Jeanette, du havde på et tidspunkt sat et link ind om Canosan i forbindelse med Hills J/D og da jeg fodrer Athena med dette tænkte jeg at det ville jeg prøve :-D

 

Ja det er dyrlægen oppe i Helsingør, der har haft rigtig god effekt med canosan og J/D, så det er helt klart værd at prøve! Luna får så ikke j/d, men jeg tror alligevel vi får en god effekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det lyder da lovende, hvor længe har du prøvet Canosan på Luna?

 

Jeg har til 40 dage i sådan en pakke (hun skal have 1½ pille), så ja snart 40 dage:-D Jeg synes det er svært at sige om det har hjulpet, men Luna trasker jo lystigt derudad:-D Og så har jeg valgt at gøre bruge af hendes BoT dækken på de koldeste dage

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...