Hop til indhold

X-factor 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

jeg hørte ikke de små piger idag.. en skam, normalt kan jeg godt lide dem...

 

Så jeg tændte da Jonas skulle til at på... ØV jeg synes bare ikke at han er særlig god...

 

Hvad sker der for Amandas tøj? :shock: gyseligt!

Jeg synes faktisk Jonas gjorde det ok... Amandas tøj... I'm lost for word :scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 330
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes faktisk Jonas gjorde det ok... Amandas tøj... I'm lost for word :scared:

 

Jeg bryder mig ikke om ham, han minder mig om en eks-kæreste som bare var totalt... Ja jeg kan bare ikke lide Jonas :lol: Men han har talent, og han ER jo dygtigt.. Jeg får bare lyst til at give ham et gok i nødden når jeg ser ham desværre :lol:

 

Chresten er altså.... Unik... Jeg kan ikke beslutte mig for om jeg kan lide ham :lol:

 

Og hendes tøj... Det var jo ikke engang.... altså at det sad godt.. eller havde fede farver.. nej det var bare... Jogging tøj med kartoffeltryk?!?

Link til indlæg
Del på andre sites

No doubt in my mind... Karoline er altså en af mine favoritter... Nej hvor jeg bare ikke kunne lide hende i starten, men efter Live showsne er startet elsker jeg hende bare... Hun er brand lækker, og super dygtig! (Hvad sker der også for at Blachman laver de der 16 årige om til små sexede kvinder?)

Link til indlæg
Del på andre sites

No doubt in my mind... Karoline er altså en af mine favoritter... Nej hvor jeg bare ikke kunne lide hende i starten, men efter Live showsne er startet elsker jeg hende bare... Hun er brand lækker, og super dygtig! (Hvad sker der også for at Blachman laver de der 16 årige om til små sexede kvinder?)

Jeg kan vildt godt lide hendes stemme - hun er en oplagt popstjerne. Jeg ville nok ikke lige købe hendes cd - men let's face it, det gælder nok i virkeligheden dem allesammen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hun er simpelthen bare så utiltalende og fake :lol: Nå men, different strokes for different folks.

 

Ikke hendes bedste performance i dag dog - var ikke imponeret. Men sidste gang, der var hun godt nok god.

 

ja, jeg er faktisk skuffet i dag... Bestemt ikke lige så god som sidste uge!!! Øv.. Karoline er so far, den bedste imo!

 

(Ja ja.. Jonas var okay, men for filan hvor min lyst til det gok bare tager fokusset!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men så gerne Jonas og de to unge tøser eller det der wannabe boyband ryge ud....

Resten er OK. :)

 

Næsten enig... Men nu hørte jeg ikke de små i dag, så ved ikke hvordan det gik...

 

Ej men tror også jeg bare godt kan lide dem, fordi de er så kære... Sådan lidt ligesom man også bare kan lide alle hundehvalpe, ikke? " De er så små og søde"... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så fortjener Amanda altså at komme i farerzonen... Ene og alene fordi hun har sagt ja til at tage det tøj på... Det er jo GYSELIGT på alle tænkelige måder?!? ALT andet havde da været bedre! Håret var også HELT forkert til hende... Hun er jo slet ikke sådan en type... Altså hvor er det synd at der "pilles" så meget fra dem..

Link til indlæg
Del på andre sites

Får snart fnidder af anne linnet....

Øhj, hvor jeg synes hun er træls.

 

Nå, men så gerne Jonas og de to unge tøser eller det der wannabe boyband ryge ud....

Resten er OK. :)

 

Der burde virkelig være en, der smækker hende en lussing, s hun tager sig sammen! Hun kunne starte med at tale i normalt tempo og lade være med at ligne en omvandrende depression - det ville være end god begyndelse!

 

Og så fortjener Amanda altså at komme i farerzonen... Ene og alene fordi hun har sagt ja til at tage det tøj på... Det er jo GYSELIGT på alle tænkelige måder?!? ALT andet havde da været bedre! Håret var også HELT forkert til hende... Hun er jo slet ikke sådan en type... Altså hvor er det synd at der "pilles" så meget fra dem..

 

Det var røvfedt det sæt! Sad og var mega misundelig :-D Også lige med et par klassiske stilletter til - jo, jeg var solgt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Næsten enig... Men nu hørte jeg ikke de små i dag, så ved ikke hvordan det gik...

 

Ej men tror også jeg bare godt kan lide dem, fordi de er så kære... Sådan lidt ligesom man også bare kan lide alle hundehvalpe, ikke? " De er så små og søde"... :lol:

 

Ej... Er bare slet ikke typen der smelter over små nuttede børn. :genert:

Bevares, de er da kære... Men.. Ej...

Det er bare ikke nok til jeg er underholdt :lol:

 

Og så fortjener Amanda altså at komme i farerzonen... Ene og alene fordi hun har sagt ja til at tage det tøj på... Det er jo GYSELIGT på alle tænkelige måder?!? ALT andet havde da været bedre! Håret var også HELT forkert til hende... Hun er jo slet ikke sådan en type... Altså hvor er det synd at der "pilles" så meget fra dem..

 

Og der er jeg så stik modsat - Opdagede slet ikke det ækle tøj, før i nævnte det, fordi jeg synes hun sang fantastisk.

 

Man kan da ikke smide folk ud pga. grimt tøj.

I så fald skal småpigerne og byebandet i hvertfald følge lige efter... Og et par af dommerne også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Der burde virkelig være en, der smækker hende en lussing, s hun tager sig sammen! Hun kunne starte med at tale i normalt tempo og lade være med at ligne en omvandrende depression - det ville være end god begyndelse!

 

Ja... Og de der voldsomme rosende ord som hun bruger om sine egne deltagere....

Det virker så opblæst og at det så tager så lang tid for hende, at få det sagt det er så dræbende :gab:

 

 

Det var røvfedt det sæt! Sad og var mega misundelig :-D Også lige med et par klassiske stilletter til - jo, jeg var solgt!

 

:sjov:

 

Kunne lige se mig selv i det = Omvandrede flødebolle med kartoffeltryk.

 

Nahh... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...