Hop til indhold

Motion af dansk svensk gårdhund..!


Gæst caro4805
 Share

Recommended Posts

Gæst caro4805

Hej allesammen!! Jeg er meget på jagt efter den helt rette hund, da jeg snart skal have hund :-D Men jeg synes det er som at rive en nål i gennem en høstak, for hvor er der mange hunderacer og hvilken mon lige passer til mig?? Jeg har undersøgt racer i 2 år ca. og har stadig ikke fundet den race, som ville passe til mig.. Men alle jer med dansk svensk gårdhunde.. Hvor meget lufter i dem, i timer/minutter hver dag, altså morgen, middag og aften?? Kærlig hilsen den forvirrede :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

en DSG er en aktiv hund, men jeg synes personligt ikke at de kræver specielt meget mere motion end andre hunde. De kræver tilgengæld ekstrem meget mentalt aktivering... Jeg havde en DSG og han var ufattelig klog, og super dygtig til agility. Derfor vil jeg også mene at en DSG kan klarer sig med de "normale" lufteturer (2½ times tid om dagen), og noget træning, og så synes jeg at i de fleste tilfælde så er det et must at man går til noget træning.

 

Det sagt så mener jeg at Tonks' faktisk har en ganske rolig en af slagsen, eller husker jeg forkert? Hendes er i hvert fald så vidt jeg har forstået ikke en "hyper hund", så det kommer nok også an på hvor meget man "lærer dem at de skal forvente". (Selv har vi jo en husky som er en meget aktiv race, og han er super doven).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...