Hop til indhold

Godrumsgård Aussier nogen her????


Gæst hersom
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Da jeg lige har overtaget en Aussie dreng på 7½ måned som er avlet på godrumsgård ville jeg se om der måske er andre herinde med hunde derfra??

 

Han er en herlig dreng og jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om andre aussier derfra og hvad jeres erfaringer er med dem.. sind og sygdoms mæssigt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ingen aussiehvalpe registreret på navnet.

 

 

 

Er det så den samme opdrætter som tidligere var i DKK eller er der både en opdrætter i DKK og DRU med det navn?

 

 

er 99% sikke rpå hendes fårehunde var DKK... Og så må hun jo så være skiftet til DRU med sine Aussies....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
nej, de opdrætter ikke Islandske fårehunde mere, kun Aussies. Jeg kendte hende fra da hun havde fårehunde, de var bare SKØNNE!

 

Næ.. dt så jeg lige på deres hjemmeside..de er heller ikke i DKK længere

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Der er ingen aussiehvalpe registreret på navnet.

 

 

 

Er det så den samme opdrætter som tidligere var i DKK eller er der både en opdrætter i DKK og DRU med det navn?

 

Ja det er den samme

Link til indlæg
Del på andre sites

snif snif snif ...... det er da ikke seriøsitet her dufter af, men hvad er det så?

 

Altså jeg er jo nok ikke den bedste at spørge, jeg kom rigtig meget hjemme hos Lone på et tidspunkt, og de er virkelig skønne mennesker, og deres dyr har det helt perfekt. De er virkelig nogle fantastiske mennesker, rigtig hjertevarme og åbne, og der er altid tid til besøg, også uanmeldt.

 

Men jeg tror de fanges af mange ting. De har også opdrættet heste, ved ikke om de stadig gør det? Islænder og derefter ehm.. Sådan nogle store smukke nogle... De har også opdrættet katte, kan ikke huske om det var main coon eller norske skovkatte, men de var saaatme store...

 

Derudover opdrættede de kæmpe kaniner.. Og så selvfølgelig marsvin. Lone var den første storopdrætter af marsvin jeg nogensinde mødte.. Tror hun havde tætpå 2-300 marsvin...

 

Kvaliteten på deres dyr kan jeg ikke udtale mig om, altså sundhedsmæssigt og sådan noget.. Men jeg ved at de passer deres dyr godt, så det er ikke "hvalpe fabrik" eller den slags...

 

Nå jeg ved ikke om mit indlæg egentlig har nogen betydning.. Personligt tænker jeg også det er mange skift og "Hvad bliver det næste"... Men så længe dyrene har det godt og ikke ryger ud i tide og utide synes jeg det er i orden (Deres fårehunde stoppede ganske stille efterhånden som de døde af alderdom så vidt jeg ved) Hun havde tre eller fire af dem da jeg kom i deres hjem... Specielt Hekla var helt fantastisk, hvis jeg skulle have en fårehund skulle det var hende :lun: (hun må være long gone now tænker jeg dog :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Shii, jeg mener slet slet ikke at omsorg for sine dyr har noget at gøre med seriøsitet i et opdræt.

Jeg kæder ikke de ting sammen, jeg tænker ikke at opdrættere der er i andre klubber end DKK har hvalpefabrikker eller ikke passer deres dyr ordentligt.

 

Men at flytte sit opdræt fra DKK og over i en anden klub, det er altså ikke noget man vælger hvis alt er som det skal være, hvorfor i alverden skulle man ønske at stræbe ned?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...