Hop til indhold

En god Shetland Sheepdog kennel med DKK stamtavle


caro2001
 Share

Recommended Posts

Jeg skrev at vi er villige til at tage til udlandet fordi at mini aussien ikke bliver avler her i danmark, det skrev i i tråden om mini aussien

 

Så for en anden race er i villige til at tage til udlandet, men for en sheltie skal det være i Nordjylland? Og så skide være med om den er angst eller aggressiv? Og nej, det er ikke fordi du er et barn, men jeg synes det projekt er SÅ useriøst! Havde du været voksen havde jeg syntes det samme......!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så for en anden race er i villige til at tage til udlandet, men for en sheltie skal det være i Nordjylland? Og så skide være med om den er angst eller aggressiv? Og nej, det er ikke fordi du er et barn, men jeg synes det projekt er SÅ useriøst! Havde du været voksen havde jeg syntes det samme......!

 

Hejsa alle HF-folk

 

Jeg er jo (som så mange af jer ved) på udkik efter hund nummer to.

Jeg er fuldkommen faldet for sheltien pga. dens sind og udssende (ikke fordi det kommer an på det, jeg er blevet frarådet den fordi den ikke vil passe sammen med Mambo (labrador), men her idag mødte vi en dejlig en, de fik så lov at lege, og det gik over alt for ventning, vi har aftalt en anden dag hvor vi skal mødes, for de hyggede sigså meget:mrgreen:

 

Så jeg søger en god kennel med DKK pga. de større krav med sundhed og sådan.

Kennelen må hellere end gerne være i nordjylland, men jeg er vi.lig til at køre langt efter den rigtige.

 

Jeg ønsker at nå LANGT indenfor Agility, så gerne nogle der løber Agility med deres hunde.

Farven på hunden skal helst være zobel eller tricolor eller bi-black.

*host host*

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja, men så er det da bare endnu mere fornuftigt at gå efter den første kennel der får hvalpe?!

 

En bøn, helt alvorligt og seriøst, er du ikke sød ikke at ringe til kenneler og blive skrevet op? Lad dine FORÆLDRE gøre det! Du har tidligere haft gang i noget med en omplaceringshund, men dine forældre kunne ikke lide den, så ups....! Lad nu være med at udgive dig for noget du ikke er=en der kan træffe beslutninger, for der kommer til at stå rasende og kede mennesker på den anden side.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja, men så er det da bare endnu mere fornuftigt at gå efter den første kennel der får hvalpe?!

 

En bøn, helt alvorligt og seriøst, er du ikke sød ikke at ringe til kenneler og blive skrevet op? Lad dine FORÆLDRE gøre det! Du har tidligere haft gang i noget med en omplaceringshund, men dine forældre kunne ikke lide den, så ups....! Lad nu være med at udgive dig for noget du ikke er=en der kan træffe beslutninger, for der kommer til at stå rasende og kede mennesker på den anden side.

jo selvfølgelig

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...