Hop til indhold

.... og hvad svarer man så?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

DMen jeg synes at det er unfair, at en anden hund skal være i mundkurv alle steder, fordi man som ejer ikke kan stole på/regne med, at andre har styr på deres hunde.

Det er nok heller ikke grunden til, at en hundeejer frivilligt giver sin hund mundkurv på? Det må være i erkendelse af, at hunden er aggressiv over for artsfæller?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er helt enig her! Man bruger sgu ikke vold mod hunde - hverken egen eller andres :evil: Og jeg har endnu ikke mødt en løs hund, der var helt upåvirket af et fuldtonende "GÅ HJEM MED DIG!!!" i basstemme - eller så tæt på man kan komme. Jeg kan blive meget Kleo hvis det skal være :mrgreen:

Der er vi forskellige eller også har du været heldigere end jeg. Det rørte mig ikke spor at sparke og spraye den voksne løse hund, der overfaldt min hvalp, som i parentes bemærket næsten stod oven på mine tæer. DET var fandme da lige kækt nok af den! Jeg nåede at brøle så højt og rasende, at min stemme kunne have fældet et par af de nærmeste træer, men schæferhunden hørte intet. Det havde først virkning, da jeg "tog fat".

 

Dit fuldtonende brøl ville med garanti ikke have stoppet den, for man skal ikke glemme, at det ikke er alle hunde, der kan skræmmes. Der var intet at tage fejl af, da den kom spænende hen imod os, så jeg har ingen skrupler overhovedet over at have losset den én. Jeg er bare lykkelig for, at jeg kunne nå at redde min hvalp fra at blive et gennemtygget pivedyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups, så kan du godt starte med at blive vældig forarget over mig, for alle vores tre airedales har som hvalpe rendt løse rundt både i hundeskov og på stranden. Og det var længe inden indkaldet var i orden. :shock:
Det samme har jeg gjort - bortset fra min første hund , som så tilgengæld "lærte " at stikke af når hun var løs - og derfor aldrig fik et 100% stabilt indkald...
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...