Hop til indhold

Kranio sacral terapi, nogen som har ...


Gryn
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad en kst terapeut rent praktisk gør?

 

Mysla har fået det flere gange , både hos magtor (hvor Rikke der er ansat derude ´s behandlinger har varet længst) og af chriss sassenberg, men jeg kan stadig ikke finde ud af at se hvornår de masserer/løsner muskler og hvornår det er kst?

 

Det hjælper desuden på myslas spændinger med det samme:)

 

Jeg er uddannet hos Britta Paaske i Haslev, først til mennesker og så til dyr.

 

Du kan læse om det her Stanley Rosenberg Institut - Kurser, Uddannelser og Behandlinger i Kranio-Sakral Terapi det er Stanley Rosenbergs "metoder" jeg er uddannet i

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg selv prøvet både zoneterapi og akupunktur, det var alletiders. Det helbredte ikke, men det lindrede, især da jeg havde noget med balancen.

 

Healing har jeg været skeptisk over for, lige til min gamle hund fik det. Jeg rørte ved hende mens hun blev healet, kunne mærke noget af enerigien gå ind i mig.

Groa er blevet fjernheaket flere gange, det har gjort en forskel og her har jeg nogle gange mærket varme i mig selv.

 

Tror det hjælper hvis man vil og tør mærke sig selv mens det står på.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
Så har vi været afsted, det var godt for Groa. Hun skal have behandling igen om 14 dage, da hun har en del med nakken.

Christian er meget behagelig og give sig god tid.[/quote

 

 

 

Hvor kan jeg finde denne fantastiske Christian? Hvor arbejder han og har nogen evt. hans website eller tlf

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...