Hop til indhold

Presenting Wasabi


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Tænker det måske er på tide med en lille update?

 

Wasabi er nu over de 20kg og en kæmpe lækker basse..

Hyrdehunden fornægter sig bestemt ikke, men nu har jeg fået det kanaliseret ud i em lækker arbejdsglæde..

 

Vi er alle faldet godt til på Frederiksberg, går lange ture i parken og på tirsdag skal vi til første pre-agility time..

 

Wasabi er blevet den kærligste bløde hund, som virkelig tit ikke kan være i sin pels af glæde.. men han møder alle hunde med åbent sind og er så glad for menesker.

Børn er rimelig stressende, men vi har virkelig også været uheldige. Børns forældre er virkelig tit idioter.

 

Og så er han bare alt hvad jeg kunne ønske mig af en hund :hjerte:

3-1.jpg

2-1.jpg

1-1.jpg

IMAG2610.jpg

IMAG0126.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Tænker det måske er på tide med en lille update?

 

Wasabi er nu over de 20kg og en kæmpe lækker basse..

Hyrdehunden fornægter sig bestemt ikke, men nu har jeg fået det kanaliseret ud i em lækker arbejdsglæde..

 

Vi er alle faldet godt til på Frederiksberg, går lange ture i parken og på tirsdag skal vi til første pre-agility time..

 

Wasabi er blevet den kærligste bløde hund, som virkelig tit ikke kan være i sin pels af glæde.. men han møder alle hunde med åbent sind og er så glad for menesker.

Børn er rimelig stressende, men vi har virkelig også været uheldige. Børns forældre er virkelig tit idioter.

 

Og så er han bare alt hvad jeg kunne ønske mig af en hund :hjerte:

Hvis i skal starte i daf, så glæd dig;-) det er en hyggelig klub:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Ih tak skal I have.. eller hvad mam nu siger.. jeg har jo ikke lavet ham :-D men bliver helt blød hver dag når han kigger på en med sine stoooore brune øjne. Lækkerbidsken af en hund er han. Inside out

 

:5up:Flotte billeder Tweesa.....kan også lide det sidste, sovebilledet af Team Chorder, det er smukt :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er han bare skøn :lun:

 

Så smuk!

Synes det er dumt i er flyttet til djævle øen, så jeg ikke sådan lige har mulighed for at gramse på ham :fornaermet:

 

Men så må du love at være lidt bedre til opdateringer og billeder af ham! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...