Hop til indhold

Påsketræf?


Gæst Sitto
 Share

Dato & sted for påsketræf  

19 stemmer

  1. 1. Dato & sted for påsketræf

    • Lørdag d. 30. marts
      4
    • Søndag d. 31. marts
      7
    • Mosegaard Strand
      4
    • Fløjstrup Skov
      4


Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå, jeg har fri den weekend, så tidspunktet er lige meget for mig... Må jeg inviterer en med, som ikke er på hf?

Ok, så vil jeg helst gerne holde mig til kl. 13 :) men ja, for min skyld ingen alarm. Er det hende med Sigga? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, lad os sige søndag d. 31. marts kl. 13 ved Moesgaard - det er vel hip som hap hvis det er samme sted :lol:

 

Indtil videre tæller listen:

Sitto

Vibas

Stoffer&Ejer

Ida_Asta (+kusine med Sigga)

CBK

Evt Luckyluna

 

Så må flere tilmelde sig i løbet af måneden hvis de kan og har lyst :5up: Det kunne da være super hyggeligt med flere tilmeldte! :-D

 

Ida: Du bor i Silkeborg nu ik? Skal jeg komme forbi og tage jer med (Ayo er i sin kasse i bagagerummet) Så kunne vi jo køre derud sammen? Jeg kører jo alligevel igennem Silkeborg. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil jeg lade dem med hanhunde afgøre - jeg er jo ligeglad, da jeg ikke selv har hanhund :lol:

Så synes vi skal lade dem med hanhunde afgøre hvorvidt de vil få en god tur med løbetidstæve med eller ej. Så jer med hanhunde, kom lige på banen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder rigtig godt, ja er også der parkeringspladserne er:5up:. Vi ses:-D

Den adresse du nævner, er det der ved ishuset som Ida snakker om?

 

Beklager min ufattelig dårlige stedsans - jeg har bare min GPS! Og er ret ukendt i Århus-området :oops: har blot valgt det, da jeg tror der vil være større tilslutning, end her i midtjylland hvor jeg selv bor. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den adresse du nævner, er det der ved ishuset som Ida snakker om?

 

Beklager min ufattelig dårlige stedsans - jeg har bare min GPS! Og er ret ukendt i Århus-området :oops: har blot valgt det, da jeg tror der vil være større tilslutning, end her i midtjylland hvor jeg selv bor. :blink:

 

Jamen det er da helt ok;-) Ja parkeringspladserne ligger lige ved ishuset, så man kan roligt taste den adresse ind på gps:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Moesgård ved ishuset? Sigga vil gerne med, men hun er i løbetid... er det ok?

Vedr. Sigga:

Hun må gerne komme med for os, men vil så lige sige at Bastian allerede har fået smag på hunhunde i løb, men så længe de er i snor:-) Tænker Bastian gerne vil lege, og at jeg vil slippe ham efter gåturen nede ved stranden, men ja der kan hanhundene og Sigga jo selvfølgelig ikke lege..:-DEllers er det ok med os;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vedr. Sigga:

Hun må gerne komme med for os, men vil så lige sige at Bastian allerede har fået smag på hunhunde i løb, men så længe de er i snor:-) Tænker Bastian gerne vil lege, og at jeg vil slippe ham efter gåturen nede ved stranden, men ja der kan hanhundene og Sigga jo selvfølgelig ikke lege..:-DEllers er det ok med os;-)

 

Super. Hun bliver holdt i snor, og både Pajko og Sigga bliver holdt fra stranden bagefter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig til at møde jer! :5up: Håber på godt vejret, og medbringer i så tilfælde, mit kamera. Tænker det burde være til at styre når jeg kun har Ayo med - det er lidt mere problematisk til dagligt nu, med tre hunde i hver sin flexiline - der er nok at se til, uden at have kamera med! :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil gerne med hvis vi kan undgå løse hunde.

Hvis bare man fravælger delen hvor folk slipper deres hunde løse på stranden, så kan man godt - resten af turen er jo i snor :blink: så det er ikke noget problem :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er meget skuffet over valget af dagene:fornaermet: for jeg har arbejdsweekend. Men fri 2. Påskedag (mandag). Så det var lige ved og næsten at jeg kunne være kommet med:-(

Tilbyd dem at arbejde mandag og holde fri søndag, ja? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih altså - jeg vil så gerne med, men igen så er der det med snoren. Får intet ud af en tur med snor - det gør hundene heller ikke. Så kan jeg ligeså godt komme uden hund, og jeg gider ikke køre så langt uden hund :blink:

Nu har jeg ikke lige styr på hvor du kommer fra i landet - men du kunne jo komme når vi lader dem løbe fri på stranden, og efterfølgende kagespisning, hvis du har lyst? Som sagt har ingen idé om hvor du bor henne, så det kan godt være det er langt at køre for så lidt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...