Hop til indhold

Påsketræf?


Gæst Sitto
 Share

Dato & sted for påsketræf  

19 stemmer

  1. 1. Dato & sted for påsketræf

    • Lørdag d. 30. marts
      4
    • Søndag d. 31. marts
      7
    • Mosegaard Strand
      4
    • Fløjstrup Skov
      4


Recommended Posts

Nu har jeg ikke lige styr på hvor du kommer fra i landet - men du kunne jo komme når vi lader dem løbe fri på stranden, og efterfølgende kagespisning, hvis du har lyst? Som sagt har ingen idé om hvor du bor henne, så det kan godt være det er langt at køre for så lidt :blink:

 

I dobbelt-A (Jyllands hovedstad, hvis du skulle være i tvivl) - så det er ikke så langt at køre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I dobbelt-A (Jyllands hovedstad, hvis du skulle være i tvivl) - så det er ikke så langt at køre :-D

Hvis du har lyst skal du være velkommen til at deltage i fri leg på stranden og kagespisning i hvert fald :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske kommer vi, men jeg tænkte egentlig bare om ishusstedet var det bedste sted, hvis folk vil kunne lade hunden løbe på stranden?

 

Hvis det er godt vejr er det jo den aller mest befolkede strandstrækning en påskedag i moesgård.....

 

Og hundeskoven bagved er nok fuld af folk med picnic..

 

Tror måske det er bedre i fløjstrup, (der ved bænkene Ida) og hvis folk alligevel er i bil, så er det jo lige meget:) Bortset fra at jeg rent faktisk kan cykle derned eller tage bussen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske kommer vi, men jeg tænkte egentlig bare om ishusstedet var det bedste sted, hvis folk vil kunne lade hunden løbe på stranden?

 

Hvis det er godt vejr er det jo den aller mest befolkede strandstrækning en påskedag i moesgård.....

 

Og hundeskoven bagved er nok fuld af folk med picnic..

 

Tror måske det er bedre i fløjstrup, (der ved bænkene Ida) og hvis folk alligevel er i bil, så er det jo lige meget:) Bortset fra at jeg rent faktisk kan cykle derned eller tage bussen:)

 

Jeg tror du har ganske ret :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

NU satser jeg på at komme, skal nok lige prøve at finde kortet frem og lægge ind.

 

DEr er nok ikke få mennesker, men mindre end det andet sted.

 

SÅ kan vi tage en lang runde i skoven og slutte med at gå langs vandet, hvor dem der vil lege kan gå ned. HAr man hunde med meget krudt er Det jo også muligt at gå på stranden og lege først, inden tur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Krak.dk - Kort Her er et kort. Find rundkørslen udenfor malling (ajstrup strandvej) og kør mod campingpladsen. Lige ud for campingpladsen skal man så dreje til venstre mod Mariendal og fortsætte af en vej med bump og som går over i grusvej indtil man kører ind på en stor p-plads i udkanten af skoven:)

 

Man skal hen til der hvor slut pilen er og ikke følge den blå streg;)

 

Tror ikke der findes gps koordinater, men kør efter ajstrup camping og følg så vejen mod mariendal, som er er et skilt mod.

Link til indlæg
Del på andre sites

For fanden da! Jeg ved sgu da godt hvor det ligger henne - der har jeg da gået tusindvis af gange!!! :stupid: Min far bor ved Ajstrup Strand og har gjort det de sidste 12 år... :oops: det går først op for mig nu.... :lol::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag d. 31. marts kl. 13 ved Fløjstrup skov/strand.

 

Og til Gryn; så tror jeg ikke umiddelbart han kender punkt til at plotte ind - han har været kørende sælger i alverdens lande i mange år, og er sådan en som bare kører fordi han kan finde vej til nærmest alt tror jeg! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

FEdt nok gryn. Tror du kan køre efter adressen ørnevænget 37 og så bare fortsætte efter den gård..

 

HAr du groa med eller har du ledige pladser i bilen?

 

Skal lige høre om Jan vil med, hvis ikke kommer Groa heller ikke med. Sender dig en sms når jeg ved hvad Jan vil, for så kan I godt få et lift.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...