Hop til indhold

Påsketræf?


Gæst Sitto
 Share

Dato & sted for påsketræf  

19 stemmer

  1. 1. Dato & sted for påsketræf

    • Lørdag d. 30. marts
      4
    • Søndag d. 31. marts
      7
    • Mosegaard Strand
      4
    • Fløjstrup Skov
      4


Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zazu og Liva kommer forresten også "med" - inden jeg kommer ud til påskegåturen har jeg været et smut forbi Anne med Bella herinde fra - hun har været så sød at tilbyde at Zazu gerne må hilse på hende, så hun kan få en god oplevelse med en sort Schæfer (det var sådan en som overfaldt hende i hundeskoven) - Zazu og Liva kommer ikke til at deltage på gåturen, men hvis nogen gerne vil hilse på dem efter turen - uden hunde! - så må I gerne det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også godt medbringe nogle sodavand + engangskrus, evt en pose slik også :) Kaffe/the bliver nok lidt svært for mig at tage med, da jeg skal ud forbi Anne m/Bella inden, så jeg kører allerede hjemmefra lidt i 10 - så det er nok ikke så spændende efter gåturen så.

 

Kan nogen evt smide mig en pb med deres mobilnr? Bare sådan i tilfælde af at jeg ikke kan finde jer - jeg er jo ret meget geografispasser, selv med en gps! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fløjstrupstand/skov imorgen kl. 13 :-)

2 sek, bladre lige tilbage i tråden og finder adresse til dig. Vil du med? :banan:

 

Altså jeg ville rigtig gerne med. Jeg hoster bare stadig rigtig meget ( lungebetændelse ) men jeg har været oppe i dag, hele dagen, for første gang i 8 dage. Har også selv gået tur med Tjaldur i dag, men ved ikke hvor langt jeg kan holde til at gå. Men ville så gerne mødes med jer, det kunne være så hyggeligt, hvis jeg kan lokke min storebror med, så kan jeg jo bare være med noget af tiden, og så kan vi køre når jeg ikke længere kan få vejret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg ville rigtig gerne med. Jeg hoster bare stadig rigtig meget ( lungebetændelse ) men jeg har været oppe i dag, hele dagen, for første gang i 8 dage. Har også selv gået tur med Tjaldur i dag, men ved ikke hvor langt jeg kan holde til at gå. Men ville så gerne mødes med jer, det kunne være så hyggeligt, hvis jeg kan lokke min storebror med, så kan jeg jo bare være med noget af tiden, og så kan vi køre når jeg ikke længere kan få vejret.

Hvis du har lyst og føler dig ok frisk til det imorgen, så synes jeg da bare du skal komme og være med det du kan :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

nå min bror kan ikke lokkes med. Men kan måske godt komme alligevel, har været ved mariendal skov og strand mange gange, men er i tvivl om helt nøjagtig hvor det er i mødes ?

 

 

Ved bare at når man køre til mariendal skov, så kører man et godt stykke af en næsten ufremkommelige grusvej med kæmpe huller i. Først kører man op af en stejl bakke med chikaner, så kører man på en lang grusvej, så kommer der marker på begge sider, så kommer man op til enden, hvor der er skov og bord og bænke og en stejl trappe ned til vandet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er LuckyLunas forklaring på hvor vi mødes henne :5up:

Krak.dk - Kort Her er et kort. Find rundkørslen udenfor malling (ajstrup strandvej) og kør mod campingpladsen. Lige ud for campingpladsen skal man så dreje til venstre mod Mariendal og fortsætte af en vej med bump og som går over i grusvej indtil man kører ind på en stor p-plads i udkanten af skoven:)

 

Man skal hen til der hvor slut pilen er og ikke følge den blå streg;)

 

Tror ikke der findes gps koordinater, men kør efter ajstrup camping og følg så vejen mod mariendal, som er er et skilt mod.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal man ned ad en stejl trappe til stranden?

 

Ja og nej. Det kan man gøre, men jeg plejer at gå længere ind i skoven, på et tidspunkt kommer der så en ( hvis vi taler om den samme skov og vej ) en mindre sti ned til vandet, den er ikke ret stejl. Mig og stejle trapper, det er nemlig en dårlig cocktail.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...