Hop til indhold

Spørgeskema ang. listehunde og ejernes oplevelser


Gæst Studerende
 Share

Recommended Posts

Gæst Caligo
Er blevet bedt om at flytte...eller dvs. der kom en til mig og sagde "Hvornår flytter du?" spurgte selvfølgelig ind til hvad han mente med det, og han svarede "du og dine kamphunde er ikke ønskede i kvarteret".....

 

men det var før hundeloven...

 

Hold da op, det var da en ubehagelig ting at sige :( Bor du der stadig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Caligo

What? :shock: Hvor er det en afstumpet adfærd altså.....

 

 

Edit: Det var som svar til det Karina skrev om hendes nabo der bliver chikaneret. Hvorfor den ikke lige gad at tage citatet med, ved jeg ikke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hold da op, det var da en ubehagelig ting at sige :( Bor du der stadig?

 

 

Ja jeg har boet her i 6år snart....:-D....han har ændret sig siden og kommer nogle gange forbi med en hundekiks...men det afhænger vist lidt af hans humør, for nogle gange hilser han glad og snakker, andre gange brummer han bare af mig...Pablo legede med hans tæve da han var hvalp, så hvad det præcis handler om ved man sgu aldrig...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Studerende
Er blevet bedt om at flytte...eller dvs. der kom en til mig og sagde "Hvornår flytter du?" spurgte selvfølgelig ind til hvad han mente med det, og han svarede "du og dine kamphunde er ikke ønskede i kvarteret".....

 

men det var før hundeloven...

 

Hej Dogfather

Jeg har prøvet at svare på din privatbesked, men jeg får en besked om at din indbakke er fyldt. Det var da en kedelig oplevelse du har haft der, men det er godt at han da har ændret adfærd en lille smule så han godt kan give en hundekiks en gang imellem :-) Kunne du tænke dig at deltage i mit spørgeskema?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Jeg har klart fået de værste reaktioner efter loven kom, og jeg gav Basse mundkurv på.

 

Er blevet spyttet efter, råbt dyremishandler og andre ting..

 

Det værste er at man jo inderst inde føler at de har ret. Sådan følte jeg det ikke før, når jeg blev antastet.

 

 

:( :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Studerende
Jeg har klart fået de værste reaktioner efter loven kom, og jeg gav Basse mundkurv på.

 

Er blevet spyttet efter, råbt dyremishandler og andre ting..

 

Det værste er at man jo inderst inde føler at de har ret. Sådan følte jeg det ikke før, når jeg blev antastet.

 

Det er da også nogle virkelig ubehagelige reaktioner at få :( Jeg har også indtryk af at langt de fleste ejere af de hunderacer der nu er forbudt, først efter hele mediestormen omkring det, er begyndt at få meget kraftige reaktioner fra fremmede mennesker. Det virker som om at langt de fleste mennesker ikke rigtig var særlige bevidste om disse hunderacer før medieopmærksomheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...