Hop til indhold

Spørgeskema ang. listehunde og ejernes oplevelser


Gæst Studerende
 Share

Recommended Posts

Gæst Studerende

Hej alle

 

Jeg er en studerende fra RUC der skriver bachelorprojekt omkring hundeforbuddet, og hvilke konsekvenser det har har for ejere af listehunde, bl.a. hvilke oplevelser og reaktioner de får fra omverdenen.

 

Hvis du ejer en listehund, en blandingshund hvor listehunderacer indgår, eller en blandingshund der typisk bliver forvekslet med en listehund, er jeg meget interesseret i at komme i kontakt med dig. Jeg kan desværre ikke sætte et link til spørgeskemaet ind her, da man skal have skrevet et vis antal indlæg, men alle der har lyst til at deltage i undersøgelsen bedes venligst skrive en privatbesked til mig, og så vil jeg sende linket :-)

 

Spørgeskemaet er 100 % anonymt og resultaterne vil kun benyttes i dette projekt. Mange tak for din hjælp.

 

Mvh. Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle

 

Jeg er en studerende fra RUC der skriver bachelorprojekt omkring hundeforbuddet, og hvilke konsekvenser det har har for ejere af listehunde, bl.a. hvilke oplevelser og reaktioner de får fra omverdenen.

Rikke, hvis der skal være lidt kød på dit projekt, så skal du vel også have almindelige hundeejeres meninger med? Ellers bliver det jo nok noget énøjet, tror du ikke? :shock:

 

Så mit forslag er, at du kontakter admin-gruppen og får dem til at lægge det spørgeskema ud, så alle kan deltage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde en listehund, som dog blev aflivet for lidt over et år siden.

Skal det være en "nu-situation" eller kan mine svar også bruges? For så vil jeg da gerne have et link :)

 

Dina,

tjaah, hvis grundlaget er at finde ud af hvordan ejerne af listehunde oplever tingene, er det vel lidt omsonst at spørge ejere til andre typer hunde? ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

AnjaCS - et af spørgsmålene er om man har fået sin listehund aflivet, så du kan godt deltage.