Hop til indhold

Vinterhvalpe (billeder)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 104
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Værsesko, ovamor :mrgreen:..Og missløven ikke kigge :fyfy:

 

 

[ATTACH=CONFIG]105248[/ATTACH]

 

 

Altså Janni, du kan da være helt sikke på, at jeg kigger når du skriver sådan :lol:

Det er godt jeg sidder helt her ovre på den anden side af kloden, ellers var jeg kommet og tyvstjålet den her :lun:

 

Er hvalp på nummer 2 billed korthåret ?? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nr 2 er lige dig :mrgreen:

 

 

Nr 2 og Nr 4 synes/tror jeg blvier korthårede..Men er vildt i tvivl..Pelsen på kroppen (især nr 4) er meget lang allerede..Så det er vel bare at vente :slem:

 

Altså Janni, du kan da være helt sikke på, at jeg kigger når du skriver sådan :lol:

Det er godt jeg sidder helt her ovre på den anden side af kloden, ellers var jeg kommet og tyvstjålet den her :lun:

 

Er hvalp på nummer 2 billed korthåret ?? :-)

:mrgreen: måske..

 

Der kommer en der er mindst lige så nuttet om 9 uger... med dit navn på ryggen :mrgreen: Hm..eller med mit system er det nok om 8 uger :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Værsesko, ovamor :mrgreen:..Og missløven ikke kigge :fyfy:

 

 

[ATTACH=CONFIG]105248[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]105249[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]105250[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]105251[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]105252[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]105253[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]105254[/ATTACH]

 

Nøj hvor er de søde - og jeg elsker de øjenbryn. De giver sådan nogle sjove udtryk :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jojo - jeg holder fri, men jeg skulle liiige tjekke om internettet stadig eksisterede ;)

 

Og ja, særligt Oskars øjenbryn var markerede - han lignede også en vred ung knægt :lol:

- har de det godt - og opfører de sig eksemplarisk....(det går jeg selvfølgelig ud fra, at de gør, så velopdragne som de er :engel:)

:pift: Altså Luffe opfører sig pænt... Oskar prøver :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Værsesko, ovamor :mrgreen:..Og missløven ikke kigge :fyfy:

 

[ATTACH=CONFIG]105249[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]105250[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]105251[/ATTACH]

 

 

Åh, ja tak. Sender du pr efterkrav.

Nr. 3 den gamle sure mand :lun: Og nr 2 og nr 4 :hjerte: Gad godt en af de korthårede :lun:

Nr 1 og nr 7 bliver vist som Baloo, vildt yndige især nr 1. Ha...... Godt jeg ikke skal vælge, så ville jeg tage dem alle sammen. :blink:

 

Kan forresten smadder godt lide, at du på hjemmesiden har lavet, så man kan se hvordan de bliver som voksne. Det er jo lidt svært at forestille sig, at en brun hvalp bliver helt lys. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, ja tak. Sender du pr efterkrav.

Nr. 3 den gamle sure mand :lun: Og nr 2 og nr 4 :hjerte: Gad godt en af de korthårede :lun:

Nr 1 og nr 7 bliver vist som Baloo, vildt yndige især nr 1. Ha...... Godt jeg ikke skal vælge, så ville jeg tage dem alle sammen. :blink:

 

Kan forresten smadder godt lide, at du på hjemmesiden har lavet, så man kan se hvordan de bliver som voksne. Det er jo lidt svært at forestille sig, at en brun hvalp bliver helt lys. :5up:

 

Nr 2 er altså bare lækker :lun: Måske man liiiiiige skulle :lun: Er bare så bange for vores vilde vovser får ædt den :hmm:Årh men jeg vil jo også gerne have en jeg kan udstille :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...