Hop til indhold

Sne d.10 marts


ccmi
 Share

Recommended Posts

Det har sneet lidt her, men det ligger sig slet ikke... I har virkelig fået meget i forhold til :shock: Håber godt nok snart det går den anden vej igen smiley_small_fryser_ani.gif

 

jah vi ligger sådan lidt dumt når det fyger, alt sne lander i vores have, markerne er næsten sorte. Jeg var inde på nettet og se hvor der ligger sne, på den anden side af øen her er der lige en anelse sne. Så det er syd øen her hos os der har fået sammen med Tyskerland.

Ja sys og det vinter kapitel FLYING~12.GIF igen da

c0323.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

det har sneet men ikke nok til at det har lagt sig, til gengæld har det blæst modbydeligt meget, og har cyklet 18 km. i dag uden vanter og med en hund i cykelkurven, for søren jeg har endnu ikke fået varmen :stupid:

 

Aj for katten da, nej det tro da pokker når du har cyklet i det vejr, håber du snart får varmen igen. Hvad med lille hunden, havde du pakket h/h ind i tæppe og har den fået varmen

Link til indlæg
Del på andre sites

jah vi ligger sådan lidt dumt når det fyger, alt sne lander i vores have, markerne er næsten sorte. Jeg var inde på nettet og se hvor der ligger sne, på den anden side af øen her er der lige en anelse sne. Så det er syd øen her hos os der har fået sammen med Tyskerland.

Ja sys og det vinter kapitel [ATTACH=CONFIG]105449[/ATTACH]her snart går mod forår[ATTACH=CONFIG]105450[/ATTACH] igen da

Ja, det må det altså gerne... Så troede man lige at det skulle til at være forår og så sner det fandeme :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj for katten da, nej det tro da pokker når du har cyklet i det vejr, håber du snart får varmen igen. Hvad med lille hunden, havde du pakket h/h ind i tæppe og har den fået varmen

Hun havde det luksus, og var pakket ind i dejlig varme tæpper og fik pølsestykker hele turen igennem, det var mere mig der var ynkelig haha ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun havde det luksus, og var pakket ind i dejlig varme tæpper og fik pølsestykker hele turen igennem, det var mere mig der var ynkelig haha ;)

 

 

Du er en god hundemor:-D, pølserne har du så varmet i dine hænder til hende, på en måde godt du ingen vanter havde på ellers havde hu´n fået stivfrosne pølser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...