Hop til indhold

problem med installation af windows xp på windows 2000.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

jeg har fået min gamle stationære HP herop efter den har stået i mine foreldres klædeskam i flere år. jeg kunne godt tenke mig at få den til at fungere igen men boweseren er vildt forellet og den kan ikke læse moderne hjemme sider så den kan hellerikke hente en moderne boweser ned eller det kan den men den kan ikke instalere den,

 

maskinen burde kunne køre windows xp sånden lige med røven i vandskorpen så jeg har forsøgt at installere det oven på det gamle operativsystem det så enlig ud som om det kørte instalationen fint men nu mangler den en fil som jeg har prøvet at hente på nettet og brandt den på en cd og få den gamle computeren til at

hente den ned fra cden det duet ikke så nu kan den ingenting,

 

jeg aner ikke vad man så lige gør.

 

den skriver at filen mangler eller er beskadiget men det er windåse cd en den har hentet stortset alt fra vofer kan den så ikke osse lige hente den ene fil, jeg kan læse på nogle fora at den skulle findes der men ja

det kan den ikke øøø vad så nu.

 

skal måske lige sige at det er en temlig gammel maskine den er 13år gammel så vis man nu formatere hardisken så skal man nog ha en start op diskette til windows xp og sådan en har jeg ikke.

 

så jeg tenkte mo der måske sedder en pc nørd derude som ved let om vordan man bære sig ad med den slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...