Hop til indhold

Løvernes konge 3.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

hej jeg velle bare lige høre om der er nogle af jer som har set løvernes konge 3, er den lige så god som di to første ?. jeg har læst hanlingen det lyder let som gammel vin på nye flasker men alivel,

 

 

jeg opdaget her i går at der er kommet en 3,er. det er godt nog lengesiden jeg så di to første men jeg blev lige let nyskerig da jeg læste

om den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og den er ret sådan... Ualvorlig på alle fronter :genert: Personligt synes jeg, at intro-scenen til Løvernes Konge blev lidt ødelagt af den... Men kan efterhånden abstrahere fra det man ser i 3'eren.

 

Jeg tager nok film lidt for alvorligt med indlevelse :o)

 

var det nermest ikke den første som var mest ceriøs?, jeg husker 2 eren som en noget vag i forhold til den første,

 

jeg tenker let på om du mener at 3 er sånden ret ualvorlig i forhold til 2 for så må den da være meget meget tandløs enlig nu jeg sånden lige tenker over det, som jeg sjovt nog kom til da jeg så prisen på 3 eren.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

var det nermest ikke den første som var mest ceriøs?, jeg husker 2 eren som en noget vag i forhold til den første,

 

jeg tenker let på om du mener at 3 er sånden ret ualvorlig i forhold til 2 for så må den da være meget meget tandløs enlig nu jeg sånden lige tenker over det, som jeg sjovt nog kom til da jeg så prisen på 3 eren.:blink:

 

Altså, jeg mindes ingenlunde 2'eren som useriøs, men bare en af de bedre 2'ere fra Disney (Disney's 2'ere er meget sjældent noget at... Råbe hurra for). Og selvfølgelig ingenlunde på højde med 1'eren.

 

Hvor... Ja, 3'eren... Der ser man det hele fra Timon og Pumba's synspunkt og det kan nok sige en del... Og nogle af scenerne fra 1'eren får en ny... Forklaring og den er lidt plat nogengange.

 

Altså, det bliver jo rigtig meget "fald på halen humor", kan du nok forestille dig. Og SLET ikke på højde med Løvernes Konge, som er en, i mine øjne, ualmindelig smuk tegnefilm med en RIGTIG god historie. Min respekt for den sidder dybt og derfor kan jeg godt irriteres over 3'erens "gøren grin med" nogle af tingene fra 1'eren.

 

Er dog ikke i tvivl om, at nogle vil finde det ualmindelig morsomt med de indslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...