Hop til indhold

Game of thrones - SPOILER tråden!!!!!


fubar
 Share

Recommended Posts

Ja så laver vi da vist lige den her spoiler tråd hvor alt fra serien kan diskuteres.. Så har du ikke set noget eller det hele endnu, så lad være med at læse længere nede :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skyd løs :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 112
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så kan jeg da lige lægge ud, syntes episode 4 i sæson 3 var fuldstændig hæsblæsende fedt, der skete bare en helt masse fedt.. Kalisi der liiiige opgradere hæren med 8.000 bad ass soldater. Og så den scene med munken, der har fået fragtet manden der klippede dilleren, hjem i en trækasse :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også helt up to date nu! Nuuj det var fedt :D vi havde dog begge regnet ud at hun ville tage hæren og få sin drage tilbage og at hun forstod deres sprog. Nu frygter jeg lidt at hun bliver for blød overfor den bad ass hær hun har snuppet..

Og hvor er det dog fedt at det også går ud over Cersei :P den havde hun vist ikke set komme. Vældig spændt på næste afsnit!

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, næste episode er nummer 5 i sæson 3 :)

Ja for helvede cersei var så pisse skadefro indtil farmand lige forklarede hvordan tingene skulle foregå med hende :P

Er lidt spændt på hvad Jamie Lanister kommer til at fungere som gennem resten af serien, det der med sværd fungerer jo ikke så godt med kun en hånd..

Link til indlæg
Del på andre sites

Han skal da bare have et skjold bundet om den ene hånd og så et ethåndssværd? Jeg har aldrig forstået at folk gad bruge to hånds, man skal virkelig være stærk, dygtig og vågen for der er ikke noget at beskytte sig med. Skjold+sværd giver mange flere muligheder både for beskyttelse og måder at mase sig frem. Men det er selvfølgelig ikke ligeså mandigt. (gammel live-rollespiller her :P)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han skal da bare have et skjold bundet om den ene hånd og så et ethåndssværd? Jeg har aldrig forstået at folk gad bruge to hånds, man skal virkelig være stærk, dygtig og vågen for der er ikke noget at beskytte sig med. Skjold+sværd giver mange flere muligheder både for beskyttelse og måder at mase sig frem. Men det er selvfølgelig ikke ligeså mandigt. (gammel live-rollespiller her :P)

 

 

Det kan du jo have ret i, men mon dog at han kan bliver over-ridder eller hvad det nu hedder, kun med 1 hånd :) Hans rolle må blive noget helt andet fremover, måske finder faderen ud af at han virkelig har knaldet søsteren, og tæver ham sønder og sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt up to date med serien.. Men kan nu ikke engang huske hvilken afsnitnr der er det næste. Er det sæson 3 afsnit 5?..

 

I det hele taget er hvert enkelt afsnit aaalt for hurtigt overstået hver mandag!:rolleyes:

 

Yes, næste episode er nummer 5 i sæson 3 :)

Ja for helvede cersei var så pisse skadefro indtil farmand lige forklarede hvordan tingene skulle foregå med hende :P

Er lidt spændt på hvad Jamie Lanister kommer til at fungere som gennem resten af serien, det der med sværd fungerer jo ikke så godt med kun en hånd..

 

Nej nej, afsnit 5 var det, der blev vist i mandags - "Kissed by fire" - så afsnit 6 er næste afsnit. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også helt up to date nu! Nuuj det var fedt :D vi havde dog begge regnet ud at hun ville tage hæren og få sin drage tilbage og at hun forstod deres sprog. Nu frygter jeg lidt at hun bliver for blød overfor den bad ass hær hun har snuppet..

Og hvor er det dog fedt at det også går ud over Cersei :P den havde hun vist ikke set komme. Vældig spændt på næste afsnit!

 

Det var SÅ fedt med Cersei, grinte simpelthen så meget :lol:

 

Jeg tror ikke at hæren mister respekten for hende. Hun har 3 drager ... Det tror og håber jeg på giver respekt nok i sig selv. Og hun har jo også vist overfor hæren at hun ikke er blødsøden, ved at slagte en ret stor del af byen. Desuden spørger hun dem, om de vil kæmpe for hende som frie mænd, og deres svar er vist ret enstemmigt :-D

 

 

Han skal da bare have et skjold bundet om den ene hånd og så et ethåndssværd? Jeg har aldrig forstået at folk gad bruge to hånds, man skal virkelig være stærk, dygtig og vågen for der er ikke noget at beskytte sig med. Skjold+sværd giver mange flere muligheder både for beskyttelse og måder at mase sig frem. Men det er selvfølgelig ikke ligeså mandigt. (gammel live-rollespiller her :P)

 

Ja, det bliver spændende at se hvor hurtigt han kan lære at mestre et sværd med den 'forkerte' hånd.

 

Jeg tror han bliver lidt forelsket i hende som skulle føre ham til Kings Landing :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg set det nye afsnit. Og jeg er lidt hægtet af.. :genert:

Jeg synes, der var mange gåder, som der nok kommer svar på i de næste afsnits.. bl.a. så undrer jeg mig over hvorfor vi skal blive ved med at høre om ham fra jernøerne (kan ikke engang huske hans navn længere..) og hvad den historie har at gøre med resten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Theon. ;-) Og jeg er sikker på, at der kommer en forklaring senere. Men det er jo det med serien, der er virkelig mange personer, og nogle gange kan man kun lige kigge sporadisk forbi dem, eller man hører intet om dem i flere afsnit, og pludselig spiller de så igen en central rolle.

 

Der var mange gode "samspils"-scener i dette afsnit, synes jeg, selvom afsnittet ikke var lige så actionpacked som afsnit 3 og 4 og ikke lige så karakterudviklende som afsnit 5. Jeg tænker især på scenerne med Tywin og Oleanna, Jaime og Brienne (selvom den var kort) og Varys og Littlefinger (uhhh, deres scene gav mig kuldegysninger på den gode måde).

 

Jon Snow og Ygritte på toppen af muren. :hjerte:

 

Ikke det bedste afsnit i denne sæson, men bestemt ikke dårligt (men det er Game of Thrones jo aldrig :hjerte:). Savnede dog Dany, ville hellere have set noget til hende frem for Samwell og pigen, han reddede fra incestlejren, og også frem for Bran og co (synes ikke rigtigt der sker noget i den storyline).

 

Nu er vi allerede over halvvejs i denne sæson - det er jo slet ikke i orden, at der kun er 10 afsnit pr. sæson! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Incestlejren..... :sjov:

 

Jeg synes altså at Jon Snow-delen er dræbende kedsommelig... Eller også er det bare ham?

 

Med alle de personer/historier, så er 10 afsnit pr. sæson for kort. Synes desværre at det bliver for overfladisk og lidt forvirrende med alt det som skal proppes ind i en så kompakt sæson.

 

Tak! Jeg synes også at det er keeeedeligt at følge Jon Snow? Jeg kan ikke sætter en finger på præcist hvad, men han irriterer mig voldsomt. Synes dog Ygrette er sej, hende vil jeg gerne se mere til :5up:

 

Og så savnede jeg at se noget til 'The dragon mother' - hun er altså min yndlingskarakter by far!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Caligo
er stadig så bange for at vi kommer til at vente en mindre krig på næste bog!

 

Ja! Det er også lidt min bekymring....Da jeg havde læst A Dance with Dragons færdig, så tænkte jeg bare "Åh nej....nu skal jeg vente helt vildt længe før jeg kan få at vide hvad der sker fremover for alle karaktererne" :( Så kan man selvfølgelig fordrive tiden lidt med TV-serien, men stadig.... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamie og Brienne... jeg ser dem ikke for mig som et romantisk par, men er meget begejstret for udviklingen i deres forhold i denne sæson.

 

Synes storylinen med Bran og drømmene har trådt vande i meget lang tid efterhånden.

 

Tywin er altså fantastisk: "We could arrange to have you carried". :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og ham joffrey bliver da bare klammere og klammere! :evil:

 

Troede, at sansa ville blive lidt fredet, nu hun er blevet gift, men han tilbyder at voldtage hende alligevel:evil:

Selvom hun ikke selv kan se det endnu, så tror jeg egentlig at hun er okay heldig med at blive gift med Tyrion. Jeg tror at han bliver en rigtig god beskytter for hende.

 

Og så er jeg spændt på om 'hunden' kommer til at.skifte side...

 

Uh glæder mig allerede til mandag igen! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...