Hop til indhold

Game of thrones - SPOILER tråden!!!!!


fubar
 Share

Recommended Posts

Og ham joffrey bliver da bare klammere og klammere! :evil:

 

Troede, at sansa ville blive lidt fredet, nu hun er blevet gift, men han tilbyder at voldtage hende alligevel:evil:

Selvom hun ikke selv kan se det endnu, så tror jeg egentlig at hun er okay heldig med at blive gift med Tyrion. Jeg tror at han bliver en rigtig god beskytter for hende.

 

Og så er jeg spændt på om 'hunden' kommer til at.skifte side...

 

Uh glæder mig allerede til mandag igen! :mrgreen:

 

Ja, og nu er der ikke mange afsnit tilbage :megaked:

 

Ja, det er spændende at han vælger at tage Arya med tilbage til Robbs bryllup. Han siger at han gør det for pengene, men mon ikke han har andre tanker bag? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 112
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak! Jeg synes også at det er keeeedeligt at følge Jon Snow? Jeg kan ikke sætter en finger på præcist hvad, men han irriterer mig voldsomt. Synes dog Ygrette er sej, hende vil jeg gerne se mere til :5up:

 

Og så savnede jeg at se noget til 'The dragon mother' - hun er altså min yndlingskarakter by far!

 

Sjovt, jeg har det lige omvendt. Da jeg læste bøgerne var jeg stærkt fristet til at springe kapitlerne med Danaerys over. Synes hun er så kedelig og ligegyldig.

Derimod, ved muren er der alt det spændende foregår :5up:

 

Uha, Khaleesi :slem: Hun har vist fundet sig en lover-boy!

 

 

Lå flad af grin da jeg så ham. Lad os bare sige at han afviger lidt fra beskrivelsen i bogen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt, jeg har det lige omvendt. Da jeg læste bøgerne var jeg stærkt fristet til at springe kapitlerne med Danaerys over. Synes hun er så kedelig og ligegyldig.

Derimod, ved muren er der alt det spændende foregår :5up:

 

 

 

Lå flad af grin da jeg så ham. Lad os bare sige at han afviger lidt fra beskrivelsen i bogen :lol:

 

Jeg har endnu ikke læst bøgerne, så det kan selvfølgelig sagtens være at jeg ville have det på samme måde som dig, men i serien synes jeg bare ikke rigtig der sker så meget når man følger Jon Snow. Det tager dem ekstremt lang tid at nå over muren, og synes mere det er en kærlighedshistorie mellem ham og Ygrette. Jeg er stadig i tvivl om hvad deres plan er? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sæson 3, som kører nu, skulle svare til bog 3. De strækker dog bog 3 udover både sæson 3 og 4. Så bog 1 og 2 burde du roligt kunne læse/lytte til.

 

Det var nu mere fordi jeg ikke gad lytte til det jeg har set - jeg er en dovenper (derfor også en lydbog :mrgreen: )

 

Så jeg skal igang med bog 3 midt ca? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nu mere fordi jeg ikke gad lytte til det jeg har set - jeg er en dovenper (derfor også en lydbog :mrgreen: )

 

Så jeg skal igang med bog 3 midt ca? :engel:

 

Der er kun ca. 10% af bøgernes indhold med i TV-serien. Desuden er der nogle steder lavet lidt om på handlingen.

Jeg har i hvert fald fået meget ud af både bøgerne og serien, uden at synes at de går i vejen for hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun ca. 10% af bøgernes indhold med i TV-serien. Desuden er der nogle steder lavet lidt om på handlingen.

Jeg har i hvert fald fået meget ud af både bøgerne og serien, uden at synes at de går i vejen for hinanden.

 

Og glemte lige at tilføje at hvis du først kommer ind midt i bog 3, vil du komme til at sige "hvem er nu det!?" ret mange gange, fordi der er mange flere personer med i bøgerne, og de fleste lærer man at kende i bog 1 og 2 :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha martin og jeg sagde i kor "men hvorfor lod han den ligge?"

 

Jeg håber at han på magisk vis fik den teleporteret op i hånden igen, for det ville da være for dumt at løbe ud i en mørk skov fyldt med krager, og så lade en dolk ligge som man lige har set tilintetgøre en White Walker :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun ca. 10% af bøgernes indhold med i TV-serien. Desuden er der nogle steder lavet lidt om på handlingen.

Jeg har i hvert fald fået meget ud af både bøgerne og serien, uden at synes at de går i vejen for hinanden.

 

Og glemte lige at tilføje at hvis du først kommer ind midt i bog 3, vil du komme til at sige "hvem er nu det!?" ret mange gange, fordi der er mange flere personer med i bøgerne, og de fleste lærer man at kende i bog 1 og 2 :lol:

 

Hvad hun sagde :5up: jeg tror du bliver forvirret på et højere plan hvis du springer ind midt i bøgerne

Link til indlæg
Del på andre sites

Og glemte lige at tilføje at hvis du først kommer ind midt i bog 3, vil du komme til at sige "hvem er nu det!?" ret mange gange, fordi der er mange flere personer med i bøgerne, og de fleste lærer man at kende i bog 1 og 2 :lol:

 

 

Nå, så skal jeg nok lige overveje om jeg gider :oops::oops:

 

 

Jeg håber at han på magisk vis fik den teleporteret op i hånden igen, for det ville da være for dumt at løbe ud i en mørk skov fyldt med krager, og så lade en dolk ligge som man lige har set tilintetgøre en White Walker :stupid:

 

 

Hahaha tænker det måske var en brøler af dem der har filmet? Lad os håbe det :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jo, kunne godt se at whitewalkeren døde, men forstod ikke hvorfor.. sad og spekulerede over om det var fordi han ramte ham 'det rigtige sted', for de andre kunne jo ikke slå whitewalkere ihjel.. :vedikke: og derfor troede jeg egentlig ikke at whitewalkeren var for alvor død... Fattede ikke at det var dolken der var magisk.. og hvor har han lige den specielle dolk fra?.. kan ikke erindre noget om en dolk medmindre at det var tyrions dolk, men den har Sam da ikke fået i nogen scene.... ?

 

Jeg er godt nok totalt løst ift dolk og whitewalker-scenen:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Henledt: ja, for jeg bruger altid en lille dolk til at slå en hel flok krager ihjel med:mrgreen:

 

(Din kommentar var ret sjov at læse, når man ikke aner hvad der sker fremadrettet i serien:lol:)

 

Eller så er jeg nok bare generelt blank ift denne serie:lol: må vist hellere lægge mig til at sove før jeg skriver mere dumt:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han siger at han har fundet den? Jeg forstår heller ikke helt at han lader den ligge, men på den anden side, han er jo ikke vildt kvik altid. Og så er kragerne jo også efter dem..

Jeg synes sæsonen har været meget kort? Og der er ikke sket så meget.. jeg håber stadig at Arya bliver genforenet med sin ulv... Og så er jeg spændt på at se hvad planen egentlig er, for hende der skal giftes med Joffrey.. jeg håber hun planlægger at overtage det hele..

Link til indlæg
Del på andre sites

Henledt: ja, for jeg bruger altid en lille dolk til at slå en hel flok krager ihjel med:mrgreen:

 

(Din kommentar var ret sjov at læse, når man ikke aner hvad der sker fremadrettet i serien:lol:)

 

Eller så er jeg nok bare generelt blank ift denne serie:lol: må vist hellere lægge mig til at sove før jeg skriver mere dumt:roll:

 

Sam finder dolken da han er alene ude på isen. Den ligger vist under isen så vidt jeg lige husker?

 

Nej altså. Krager = White Walker. Og kragerne følger jo efter dem da de løber, så meget muligt at der kommer flere White Walkers. Har skam ikke set fremadrettet i serien :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jo, kunne godt se at whitewalkeren døde, men forstod ikke hvorfor.. sad og spekulerede over om det var fordi han ramte ham 'det rigtige sted', for de andre kunne jo ikke slå whitewalkere ihjel.. :vedikke: og derfor troede jeg egentlig ikke at whitewalkeren var for alvor død... Fattede ikke at det var dolken der var magisk.. og hvor har han lige den specielle dolk fra?.. kan ikke erindre noget om en dolk medmindre at det var tyrions dolk, men den har Sam da ikke fået i nogen scene.... ?

 

Jeg er godt nok totalt løst ift dolk og whitewalker-scenen:genert:

 

Sam finder dolken da han er alene ude på isen. Den ligger vist under isen så vidt jeg lige husker?

 

Nej altså. Krager = White Walker. Og kragerne følger jo efter dem da de løber, så meget muligt at der kommer flere White Walkers. Har skam ikke set fremadrettet i serien :-D

 

Sam fandt dolken under sneen/isen, da han var alene, den er lavet af dragonglass, og han siger på et tidspunkt, at den har tilhørt the first men.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jo, kunne godt se at whitewalkeren døde, men forstod ikke hvorfor.. sad og spekulerede over om det var fordi han ramte ham 'det rigtige sted', for de andre kunne jo ikke slå whitewalkere ihjel.. :vedikke: og derfor troede jeg egentlig ikke at whitewalkeren var for alvor død... Fattede ikke at det var dolken der var magisk.. og hvor har han lige den specielle dolk fra?.. kan ikke erindre noget om en dolk medmindre at det var tyrions dolk, men den har Sam da ikke fået i nogen scene.... ?

 

Jeg er godt nok totalt løst ift dolk og whitewalker-scenen:genert:

 

Dræber Jon Snow ikke en whitewalker i sæson 1?

 

Er bange for at der bliver endnu flere løse ender ved slutningen af denne sæson, end der var da sæson 2 sluttede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, Jon dræbte en whitewalker med ild. Men de havde jo ikke ild i denne her scene.

 

Jo, nu kan jeg godt huske at han fandt den der dolk ting.. Men må ærligt indrømme at sam historien ikke interesserer mig så meget, så står lidt af, hver gang han er på skærmen.. vil hellere se noget med de andre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...