Hop til indhold

Game of thrones - SPOILER tråden!!!!!


fubar
 Share

Recommended Posts

  • Svar 112
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Jeg er lige en smule forvirret, jeg kan kun tænke på et bryllup der giver den slags reaktioner, men er det virkelig så tidligt i bøgerne :hmm:

 

TV serien har lidt travlt, tror jeg. Men eller er det vel egentlig i første trediedel, er det ikke? :hmm:

 

 

PS: Why doesn't George R.R. Martin use Twitter?

Because he killed all 140 characters ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige en smule forvirret, jeg kan kun tænke på et bryllup der giver den slags reaktioner, men er det virkelig så tidligt i bøgerne :hmm:

 

Det er Edmure Tullys bryllup med Walder Freys datter - går ud fra, at det er det, du mener? Jeg håber da i hvert fald ikke, at der venter værre bryllupper. :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

:skraek: Hvad skeeer der!?

 

Ej men altså .... Men Robbs onkel der skulle ud for at tisse op af et træ er vel stadig i live?

 

Ja, ham spekulerer jeg også på hvor befinder sig nu. :hmm:

 

Men det tynder godt nok ud i Stark-familien...

 

 

Nå ... Stoler heller ikke helt på ham der Daari Naharis ... Han fedter liiige en tand for meget for Khaleesi til min smag :hmm:

 

Tror bare Daario er majet horney. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ARGH! Begynder at tvivle på om jeg overhovedet gider fortsætte med GoT.. Ender lortet overhovedet godt?! :b

 

Det værste er at George har magten, og vi kan intet gøre xD

 

Hvis det er happy endings, du søger, er GoT nok ikke det bedste bud. :mrgreen:

 

 

 

Det ironiske er, at efter at Ned Stark fik hugget hovedet af i slutningen af sæson 1, var jeg fuldstændig klar over, at man ikke kan regne med noget i denne serie, og at hvem som helst af hovedkaraktererne kan dø når som helst. Og alligevel var jeg fuldstændig uforberedt og chokeret, da Robb & co blev slagtet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...