Hop til indhold

Hundepasser cocker hvalp syd for Århus

Recommended Posts

Gæst Christina Herzog

Vi har en cocker spaniel hvalp, otte uger, som vi har brug for hjælp til at få passet i dagtimerne. Du skal være fleksibel, da det svinger lidt hvor ofte og hvor meget hjælp, vi har brug for. Men nok ca. 10-25 timer om ugen. Indenfor alm. Arbejdstid. Vi bor i SKåde ved Højbjerg. Nemt at nå m bus. Pasning kan evt. Foregå i dine rammer, hvis du selv kan hente hvalpen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrederikkeGT
Vi har en cocker spaniel hvalp, otte uger, som vi har brug for hjælp til at få passet i dagtimerne. Du skal være fleksibel, da det svinger lidt hvor ofte og hvor meget hjælp, vi har brug for. Men nok ca. 10-25 timer om ugen. Indenfor alm. Arbejdstid. Vi bor i SKåde ved Højbjerg. Nemt at nå m bus. Pasning kan evt. Foregå i dine rammer, hvis du selv kan hente hvalpen.

Hej, hvis I ikke har fundet på en løsning med jeres cocker spaniel hvalp, kunne jeg godt tænke mig at byde ind.

Jeg læser pt. til eksamen som jeg har d. 29 maj og d. 6. juni på første semester af jura i Århus, men derefter har jeg sommerferie til september, hvilket vil sige at jeg har masser af tid, og når jeg starter til september igen har er mit skema meget åbent, hvor jeg selv skal planlægge min tid :) Så jeg håber vi kan finde ud af noget :)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...
Gæst Christina Herzog

Hej

Det er længe side, jeg sidst har været herinde, jeg troede man fik en mail automatisk, når nogen skrev til en herinde på sitet. Hvis du stadig er interesseret, så skriv endelig tilbage. Hvad forestiller du dig er en ok timeløn - og har du bil?

Jeg er gymnasielærer og arbejder på Silkeborg Gymnasium. Desværre er mine arbejdsuger ret forskellige, men jeg har skema lagt nogenlunde fast fra august indtil efterårsferien. Det er om formiddagen - og fra og med ca. d. 10. august vi primært har brug for hjælp - da det viser sig, at vores nabopige kan lufte hunden efter kl. 13/14, og jeg er som regel ikke senere hjemme end kl. 16.30.

Med venlig hilsen Christina

Link til indlæg
Del på andre sites