Hop til indhold

Hunde-venner i Aalborg eller omegn?


Julbert
 Share

Recommended Posts

Hej!

 

Lily er en lille forsigtig westie hvalp på 2 mdr. Hun er glad og frisk, men er lidt tilbageholdende når det gælder nye hunde, så derfor vil jeg høre, om der er nogen i Aalborg eller her omkring, der kender til steder, hvor det er godt at møde andre hundevenner? Eller evt aftale at mødes, hvis det skulle være (jeg har dog skæve arbejdstider, så det kan nogen gange være lidt svært at få "programmet" til at passe med andre).

 

Vi glæder os til at høre, om vi må være med, hvis der er nogen der kender til sjov hunde-hygge/træf her i nærhenden :D

 

 

Hilsen os :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat

Du er altid velkommen til at lave en aftale med mig og nogle løver.. vi kunne starte med en enkel eller 2 jævnaldrende med din..og så siden udvide det til forskellige aldre/farver...

Og der er jo masser steder vi kunne mødes hvor chancen ikke er så stor for at møde fremmede løse hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej!

 

Lily er en lille forsigtig westie hvalp på 2 mdr. Hun er glad og frisk, men er lidt tilbageholdende når det gælder nye hunde, så derfor vil jeg høre, om der er nogen i Aalborg eller her omkring, der kender til steder, hvor det er godt at møde andre hundevenner? Eller evt aftale at mødes, hvis det skulle være (jeg har dog skæve arbejdstider, så det kan nogen gange være lidt svært at få "programmet" til at passe med andre).

 

Vi glæder os til at høre, om vi må være med, hvis der er nogen der kender til sjov hunde-hygge/træf her i nærhenden :D

 

 

Hilsen os :)

 

Jeg kan ikke bidrage med hundevenner, men stort tillykke med jeres nye lille hvalp. Jeg håber sådan i har fået en bedre opbakning fra opdrætter denne gang, og i er kommet helt oven på jeres sidste oplevelse:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke bidrage med hundevenner, men stort tillykke med jeres nye lille hvalp. Jeg håber sådan i har fået en bedre opbakning fra opdrætter denne gang, og i er kommet helt oven på jeres sidste oplevelse:bighug:

 

Tak! Hvor er det pænt af dig.. Vi hentede hende i lørdags og det tegner rigtig godt! Hun er en fantastisk sød, fjollet og til tider lidt irriterende hvalp, men sådan skal det jo være :)

Hun er hentet i den anden ende af landet, bare for at være så sikker som vi nu kan på, at opdrætter vi købte Victor af, ikke havde noget at gøre med de her hvalpe.

 

Men alt er indtil nu gået over al forventning. Hun har klaret det rigtig flot og er nu ved at falde godt til vil jeg mene. Det er altså lidt vildt at have en hvalp der ikke skider tyndt 8 gange om dagen og tisser hver halve time, har diverse skavanker og ugentlige besøg hos dyrlægen. Klart der er arbejde med en hvalp, men det her er jo intet i forhold til stakkels Victor.

Vi nyder hende i hvert fald og priser os lykkelig over, at det virker til, at vi har fundet en perfekt hund <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er altid velkommen til at lave en aftale med mig og nogle løver.. vi kunne starte med en enkel eller 2 jævnaldrende med din..og så siden udvide det til forskellige aldre/farver...

Og der er jo masser steder vi kunne mødes hvor chancen ikke er så stor for at møde fremmede løse hunde

 

Tak, det lyder da spændende! Hvor bor du henne af? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...