Gæst Schæfertossen Skrevet Maj 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2013 Jeg mangler simpelthen ord til at beskrive, hvad jeg mener om sådanne mennesker. Ekstra Bladet - Dømt for at smadre lille hund med skovl Stakkels stakkels hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2013 Og betinget fængsel:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2013 Den hund har fyldt så meget i mine tanker, at jeg til sidst fik kvalme af, at tænke på det ... man må være afstumpet, når man kan finde på, at gøre sådan noget ..Rosa-Sofie var en omplaceringshund, så vidt jeg husker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Schæfertossen Besvaret Maj 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2013 Jeg har ikke læst om den før for en halv time siden, men jeg har haft ondt i maven og været rigtig utilpas siden. Kan simpelthen ikke forstå, hvordan mennesker kan finde på at opføre sig så grusomt overfor et levende væsen, og fatter slet ikke vores retssystem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Maj 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2013 Der burde være en flok af organiserede dyreejerer, der mødte op til disse retssager og tilkendegav deres utilfredshed med sådanne bløde domme.Det er så latterligt at ingen tager dyrenes parti i de sager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Maj 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2013 1 måned betinget fængsel?? Frataget retten til hund i 1 år?? :shock: De burde aldrig have lov til at eje hund igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2013 Hun var en gammel hund på 10-11 år og kom til omplacering p.g.a skilsmisse. Ekstra Bladet - 'Kvik' hedder i virkeligheden Rosa-Sofie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Maj 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2013 FØJ, straffen er alt for blød !!!!!!!!!!!!!! Læste artiklen da det skete og læser den ikke igen, sad den gang med tårer i øjnene og en klump i halsen! Kan bare ikke tåle at se sådan nogle billeder! Puha stakkels lille vuf! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts