Hop til indhold

Hvad er de ulækreste/sjoveste ting din hund har spist?


Gæst Caligo
 Share

Recommended Posts

Gæst S'eren

hahaah..... :sjov:

 

her ryger kattelorte hjertens gerne ned.

 

et par levende mus er det også blevet til..

 

snegle da han var hvalp. introducerede ham for en vinbergsnegl (staves), siden da har han ikke vist interesse for dem :mrgreen:

 

et par sko.. handsker... ubrugte tamponer... toiletpapir...

 

menneskelort på stranden i skagen :badr:

en kasse kokostoppe i forgårs :rolleyes:

 

hm... ellers spiser han ikke så meget spændende :hmm:

 

men det værste var altså da han en weekend på fyn guffede kattelorte til den helt store guldmedalje.. før han blev kastreret havde han ikke den store appetit, så når vi var på fyn, spiste han næsten ikke.

men katteekskrementerne i skoven.. mums! en 10-12 kattelorte på 20min, på tom mave resulterede i bræk ud over hele gulvet hos min far.. det stank i flere timer! selv efter meget grundig gulvvask!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var på stranden her til aften. Stranden støder op til nogle marker. Afsted for sofahunden......og tilbage kommer jagthunden med en hel død svane :shock: Stolt styrter hun afsted. Længere og længere væk fra en højt råbende mor :evil:

Jeg tager snoren og kaster efter hende, mens at hun er ved at trylle svane om til pudefyld.

jeg får fat i svane, bevæbnet med bæ poser på hænderne. Får mast den stor fugl i en skraldespand og afledt møg hunden. Pludselig, vender hun rundt. Spurter mod skraldespand. Rejser sig op af den.... Spanden vælter...

sofahund+væltet skraldespand = glad jagthund :damn::evil:

Det er da også dyyyyygtigt at hun kan finde aftensmad til hele flokken ! Dyyyyygtig Hund !
Link til indlæg
Del på andre sites

Hogan er slem til at spise ting han ikke må, og jeg vil faktisk sige at det er utroligt at han ikke er død af det endnu... :roll:

Han spiser også bæ fra andre dyr, men det klammeste er nok en menneske-bæ

Han har aldrig spist sjove ting, men til gengæld farlige ring. Herunder kan nævnes fyrfadslys, en metaltube med malt, en negleolie og en pose chokolade. Alle tingene er heldigvis kommet ud igen og har ikke gjort skade. Heldigvis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det klammeste er når katten har skidt på bakken og jeg ikke lige har lugtet eller hørt det.

Tit sker det om natten.

Så kommer hun listende med en frygtelig ånde :mrgreen:

 

Det sjoveste er min arbejdstelefon.

 

Hun havde endelig fået lov til at være i hele huset og det var gået godt i lang tid.

Men så blev det vinter, hunden kedede sig og smuttede på sofabordet og stjal bl.a. min arbejdstelefon.

Den har nu nogle fine mærker efter hendes tænder :lol:

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

LORT - forskellige slags:damn: Dog er de røde (frolic) de bedste og så gåselort.

Mad og madpapir (når der er nogen der f.eks. har smidt deres kebabrester)

 

Og så har han spist alle vores fyrfadslys! Der kom stearin og folie ud i flere dage. Dog var han ikke mere end 6 måneder, da han gjorde det.

 

IMG_0719.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så en gang til for Buddhas skyld :mrgreen:

 

Det klammeste: Ozzie er i haven sammen med kæresten og svigerfar og mig - Ozzie sætter sig og skider, vender sig om og æder lorten. Svigerfar hyler op om hvor ekstrem klam hun er! Det kunne hans hunde aaaaaldrig finde på osv osv. :mrgreen: Vi er færdige af grin. Lidt efter begynder frøken Ozzie at lave bræklyde og hun går selvfølgelig målrettet hen til os og kaster op - der ligger så pøllen nu indsmurt i lækker gullig ildelugtende mavesyre... pøllen er stadig meget tydeligt pølleformet, svigerfar er nærmest ved at få en slags anfald, han hyler flere toner højere end før "det er det klammeste jeg NOGENSINDE har set!!!!!" "Der er noget galt med den hund!!" osv osv. Han ser simpelthen SÅ chokeret ud og kigger på Ozzie på en helt ny måde :lol: Imens han har stået og hylet løs er Ozzie kommet til sig selv igen, hun smiler glad og så æder hun da lige bræklorten.... nu er svigerfar HELT færdig. Vi var ved at omkomme af grin. :sjov:

 

Det mærkeligste: Må vist være dengang hun åd et helt stykke håndsæbe og bagefter i flere dage pruttede grønne sæbebobler når hun sked. :mrgreen:

 

Det sjoveste: En halv bakke flødeboller, hun så sød ud med flødeskumskæg bagefter :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 years later...

Jeg har lige fået min første hvalp han er snart 14 uger, labrador og har muligvis fortærret noget af folieindpakningen til et fyrfadslys mens jeg var ude at løbe, flere af jer har oplevet det kan jeg læse, burde jeg tage til dyrlægen? 

Jeg er nærmest klar til at sige mit job op for at kunne gå hjemme hos min lille Fenris 😭

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...