bernerazuro Skrevet Maj 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2013 Vi mødte Claudia med Inga på morgenturen i dag Ok, det gør vi nu ofte nok, men forskellen var, at idag... Havde jeg kameraet med og solen skinnede Inden vi møder Claudia - Møffe er i et liiidt sjovt hopla-agtigt og meget impulsivt lune... Og jeg overvejet, om jeg mon bliver nød til at tage ham i line... Han kølede dog hurtigt ned, så det nåede aldrig at blive aktuelt Så mødte vi dem! Woop! Møffe absolut best buddy for tiden, hun er den eneste, der kan få RIGTIG gang i ham Lidt tid kan dog også bruges på at snuse rundt Men ikke meget! Inga, den flyvende hund (hun lavede en del flyve-moves) Møffe, the Sct. Mountain Dog...? Wrarwwwrrr, jeg spiser dig... Neeej-aaargghhh, din sindsyge hund! Si'r Møffe Fjenderne kredser om hinanden... Inga fælder Møffe (eller fældede Møffe sig selv?) Uh, ikk' mit øre... Fjoget-udtrykket - altså, Møffe Der kommer lidt flere i næste indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2013 Inga :hjerte: Man skal også lige ryste sig lidt, jo... Øøøøh....? Godt så... Et shaky hop. Kæmpen her måtte også lige deltage, det så spændende ud! Møffe synes dog hun er liiiidt skræmmende... Hun er jo kæmpe stor?! Haha, lol Og så sige vi farvel og tak for i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2013 Da jeg så billederne, tænkte jeg straks "det er da Inca!" Men så læste jeg teksten, og tænkte at det var åbenbart en hund der hed det samme som Incas ejer, men med en ejer, der hed Inga... Forvirret på et højere plan? :hmm: Men nu tror jeg det er Inca alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2013 Da jeg så billederne, tænkte jeg straks "det er da Inca!" Men så læste jeg teksten, og tænkte at det var åbenbart en hund der hed det samme som Incas ejer, men med en ejer, der hed Inga...Forvirret på et højere plan? :hmm: Men nu tror jeg det er Inca alligevel Kan aldrig huske om det staves Inga eller Inca :hjerte: Så nu satsede jeg bare Men jo, det er Inca herinde fra :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Maj 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2013 Jaa, det er min lille skinke fis Gode billeder Rikke Det var dejligt at de fik leget lidt alligevel :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Maj 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2013 Dejlige billeder af skønne hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts