luckyluna Skrevet Maj 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Maj 24, 2013 JA, er der nogen der har lagt mærke til dette ved egne eller andres gamle hunde? Jeg kan nemlig høre at sheilas gøen Har ændret sig i tonen Og tænkte først at det var helt normalt, men nu er jeg blevet i tvivl, da jeg ikke kan finde noget om Det;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Maj 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2013 Jeg synes ældre hunde får en mere hæs gøen, kan det være det du hører? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Maj 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2013 Jeg har lagt mærke til det med andres gamle hunde... Stemmen bliver mindre kraftfuld, lidt hæs. Sådan er det vel egentlig osse med gamle mennesker.. Det er så sjældent at Silke gøer, så jeg ved ikke om hendes gøen har ændret sig. Hendes piven og knurren har vist ikke.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2013 Vinnie er også blevet hæs. Det er især når hun hyler, det kan høres. Hun har altid hylet i bas, så det lød skægt i forvejen - nu lyder det nærmest som om hun er en fuld mand, der prøver at synge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Maj 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2013 TAk alle det var meget beroligende! DEt er nemlig lige nøjagtig en mere hæs gøen:) SYnes vi skal have en lyd fil af vinnie:P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Maj 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2013 Jeg ved ikke om Molly på snart 13 lyder anderledes, for hun har altid gøet meget og så vænner man sig nok til lyden. Iøvrigt har hun rigtig mange forskellige gø-lyde, alt efter situationen. Laura på 10 år gøer som da hun var ung , tror jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2013 SYnes vi skal have en lyd fil af vinnie:P Jeg skal se hvad jeg kan gøre næste gang en ambulance eller Hjem-Is bilen kommer forbi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Maj 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2013 Jeg skal se hvad jeg kan gøre næste gang en ambulance eller Hjem-Is bilen kommer forbi Egon hyler også med isbilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 Jeg skal se hvad jeg kan gøre næste gang en ambulance eller Hjem-Is bilen kommer forbi gøer hun af ambulancer ? mine tuder som ulve ! - men hundes stemme ændrer sig med alderen , jeg har tænkt på om Ollies hvalpestemme vil gå i overgang ligesom hos en dreng når han bliver teenager ? hans stemme er ialtfald meget lys nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret Maj 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2013 Whisky blev meget hæs da han blev gamel, jeg tror at det begyndte da han var ca. 12 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts