Hop til indhold

Oppustet mave


Kirsten90
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

 

Tak for jeres tanker. Det har godt nok været en møgdag og det var virkelig ikke ret nemt at fokusere på arbejdet.

 

Sally virkede desværre mere frisk i dag. Desværre, fordi det gjorde det noget sværere at sige farvel.

Dyrlægen undersøgte hende og fandt høj feber, blege slimhinden (den havde vi dog luret) troede egentlig det bundede i en en livmoderbetændelse.

Mine forældre havde besluttet at hun pga. alderen (9½ gode år) ikke skulle igennem operation, men kunne medicinsk behandling hjælpe hende ville de gerne det.

Efter det blev besluttet at hun skulle have fred fik hun lidt at sove på. Da hun lagde sig på siden var dyrlægen dog slet ikke i tvivl om at hun havde leverkræft. Hun havde måske 4-5 liter væske i bughulen, er mit bud.

 

Jeg har grædt og grædt og vil sikker gøre det resten af weekenden, men mest af alt er jeg glad for at min prinsesse fik fred.

 

Hun har på intet tidspunkt virket forpint eller ændret adfærd. Hun har spist og drukket som vanligt.

 

Hvil i fred min pige - Du vil altid være i mit hjerte :megaked:

 

Min smukke Sally.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Til Birgitta

Mollys sidste blodprøver er ca 2 mdr gamle og taget før narkose til tandrensningen.Afvigelsenb på nyretal var meget lille og dyrlægen mente det kunne være ligegyldigt med diæt lige nu. Men her 3 mdr efter gentager vi den i forbindelse med revaccination. Min Victor fik i 9 års alderen også afvigernde nyretal og trives fint på diætnyrekost.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Kirsten

Jeg forstår så godt din sorg og husker selv da jeg var fraflyttet hjemmet og min mor ringede at vor hund var aflivet.Han var over 14 år og jeg nåede ikke at sige farvel til ham.Og jeg opfattede ham aldrig som gammel.Han var min bedste ven i teenageårene og nok den eneste i min verden, der helt forstod mig.

Og jeg er glad på din hunds vegne at den har fået fred. Dejligt at det skete inden Sally var for forpint.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle.

 

Tak for jeres tanker. Det har godt nok været en møgdag og det var virkelig ikke ret nemt at fokusere på arbejdet.

 

Sally virkede desværre mere frisk i dag. Desværre, fordi det gjorde det noget sværere at sige farvel.

Dyrlægen undersøgte hende og fandt høj feber, blege slimhinden (den havde vi dog luret) troede egentlig det bundede i en en livmoderbetændelse.

Mine forældre havde besluttet at hun pga. alderen (9½ gode år) ikke skulle igennem operation, men kunne medicinsk behandling hjælpe hende ville de gerne det.

Efter det blev besluttet at hun skulle have fred fik hun lidt at sove på. Da hun lagde sig på siden var dyrlægen dog slet ikke i tvivl om at hun havde leverkræft. Hun havde måske 4-5 liter væske i bughulen, er mit bud.

 

Jeg har grædt og grædt og vil sikker gøre det resten af weekenden, men mest af alt er jeg glad for at min prinsesse fik fred.

 

Hun har på intet tidspunkt virket forpint eller ændret adfærd. Hun har spist og drukket som vanligt.

 

Hvil i fred min pige - Du vil altid være i mit hjerte :megaked:

 

[ATTACH=CONFIG]109322[/ATTACH]

 

Hvor var hun dog smuk! Jeg kan godt forstå at du elskede hende. Og du vil altid have hende i dit hjerte.

Det må være rigtig svært at miste sin allerførste hund. Der må være så mange minder, som hænger sammen med din barndom.

Det er svært at miste. Men du har dog haft hende, den vidunderlige enestående prinsesse.. Jeg fik ingen hund som barn, selv om den var øverst på hver eneste ønskeseddel, jeg skrev... Så jeg blev sparet for din smerte. Men gik også glip af de glæder du havde med Sally. Når vi ønsker at dele livet med en hund, så må vi tage sorgen med, når tiden kommer.

 

Sally venter ved regnbuebroen. Der er mange hunde, --og mennesker-- der venter der. Så hun savner ikke selskab og underholdning mens hun venter på at du og dine forældre en dag kan gå sammen med hende -og alle jeres andre hunde-- over regnbuebroen.

 

Regnbuebroen:

Petloss.com - Regnbuebroen

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er virkelig hårdt. Tanken om aldrig at skulle se hende igen er sønderknusende. Men det var rigtigt og det er det vigtigste.

 

Heldigvis har mine forældre en lab/broholmer i pleje, det hjælper lidt på tomrummet at der stadig er en hund i huset. Han er dog noget stille i disse dage og har et par gange gået rundt og ledt efter sin ven.

 

Nu skal tiden bare arbejde lidt og så må vi se om de skal have en hvalp eller en genbrugshund :-) I hvert fald kan de ikke fungere med ikke at have hund, og plejehunden er kun til låns :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dine forældre har jo nok hafe en anelse i nogen tid, men man vil jo nødig "male fanden på væggen" i sådan en situation. De har sikker bekymret sig en del. Og nu hvor det er overstået, så er det sørgeligt at have mistet Sally. Det er det jo også for dig.

Men det er jo også en lettelse at nu er det overstået. Sally har ikke ondt. Og hun FÅR heller ikke mere ondt.

 

Når dine forældre først er kommet sig over sorgen og accepterer at det også er en lettelse at Sally er væk, -så er de nok klar til at kikke efter en ny hund til hullet i deres hjerter.

OM det skal være en genbrugshund eller en lille ny hvalp, det finder de nok ud af. --Måske vil de have en mix-hund som Sally. Måske vil de tage sig af en hund, der er blevet svigtet af sin familie... Eller måske har de allerede længe tænkt på en bestemt race, som de synes særlig godt om.. Den sørgelige tid kan også blive en spændende ny begyndelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...