Hop til indhold

Søger Golden retriver!!!


Gæst Nalle24
 Share

Recommended Posts

Gæst Nalle24

Hejsa..

Vi er et par fra Ringsted der søger en Golden retriver,gerne 1 til 2 år :)

og helst han hund,vi har haft hund før,men måtte aflive den da den var syg,den blev 9 år :(

Nu er vi klar til et nyt familiemedlem :wink:

Jeg har et deltids job(26 timer om ugen)så hunden ville ikke være meget alene hjemme,vi har masser overskud&kærlighed til en hund,jeg har planer om at gå til hundetræning med den,da det er godt for både ejer&hund..

Vi bor i et rækkehus,med have,og rigtig gode lufte skove/marker..vi er 25 år&28år og har en kat..

Håber det kunne lyde som et sted for jers hund,hvis i står & skal af med jers hund...

Prisen er underordnet & stamtavle er ikke nødvendigt..

 

Skriv hvis det lyder som stedet for jers Golden retriver :D

Hilsen Nalle24

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst truntemor

Skal den kommende hvaps være 1-2 år??

 

skal nok kigge omkring hvis jeg finder en, giver jeg lige et bjæf... :?

 

Havde selv en golden for nogle få år tilbage og hun nåede en pæn høj alder (13 næsten 14 år)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa tak for din respons :)

Nej han behøver ikke være 1 til 2,bare ikke han er 6 ell 7*ss*

har en gang købt en ældre hund,og den var syg en månd efter vi fik hende, det kom til at blive dyrt.både for os og for hunden :cry:

Den behøver heller ikke være kasterert,bare den er passet med vac:)

Skriv endelig hvis du møder en Golden på din søgen:)

 

Mange tak..

 

Nadja & Troels

Link til indlæg
Del på andre sites

---Hvad med en golden på 10 mdr.? "vant til børn og kat og kan være alene hjemme.."

 

Han hedder Chilli. Og er en internathund:

 

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/SoegInternat?searchview&query=field+Art=Hund&searchorder=4&searchmax=10000

 

 

--Du skal kikke lidt langt nede i listen. Der er ikke kommet billede på af ham endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej... tak for responsen :)

Han er desværre reseveret.. har været inde og kigge :wink:

 

Hilsen Nadja

 

Har du snakket med dem???

Jeg opfattede bemærkningen "er reserveret" som at hunden er reserveret overfor andre hunde??

Hvis han er reserveret til andre, hvorfor skulle han så stå på listen?

 

Og han står der STADIG.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hejsa..

Vi er et par fra Ringsted der søger en Golden retriver,gerne 1 til 2 år :)

og helst han hund,vi har haft hund før,men måtte aflive den da den var syg,den blev 9 år :(

Nu er vi klar til et nyt familiemedlem :wink:

Jeg har et deltids job(26 timer om ugen)så hunden ville ikke være meget alene hjemme,vi har masser overskud&kærlighed til en hund,jeg har planer om at gå til hundetræning med den,da det er godt for både ejer&hund..

Vi bor i et rækkehus,med have,og rigtig gode lufte skove/marker..vi er 25 år&28år og har en kat..

Håber det kunne lyde som et sted for jers hund,hvis i står & skal af med jers hund...

Prisen er underordnet & stamtavle er ikke nødvendigt..

 

Skriv hvis det lyder som stedet for jers Golden retriver :D

Hilsen Nalle24

 

På Vi Med Hund debatten er der en golden retriever, som skal skifte hjem...

Du kunne måske forsøge dig der?

 

Held og lykke med jagten :)

 

Og her er linket til indlægget http://debat.tv2.dk/vimedhund/message.jsp?thread=124327&message=717414

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej..

Mange tak til alle der har været så søde at hjælpe med en masse links til at finde en hund til vores lille familie..

 

Vi har fundet en hund!! :lol: En dejlig Golden retriver på 6 måneder...

Det er fuld af liv & glæde...

 

Mange tak

Hilsen Nadja&Troels

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej..

Mange tak til alle der har været så søde at hjælpe med en masse links til at finde en hund til vores lille familie..

 

Vi har fundet en hund!! :lol: En dejlig Golden retriver på 6 måneder...

Det er fuld af liv & glæde...

 

Mange tak

Hilsen Nadja&Troels

 

Nej hvor dejligt for jer. Hvornår får I den hjem, er det en han eller hun?. Vi vil da gerne høre lidt nærmere, evt. se nogle billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej..

Mange tak til alle der har været så søde at hjælpe med en masse links til at finde en hund til vores lille familie..

 

Vi har fundet en hund!! :lol: En dejlig Golden retriver på 6 måneder...

Det er fuld af liv & glæde...

 

Mange tak

Hilsen Nadja&Troels

 

Dejligt, fortæl endeligt, og billeder a020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa...

 

Det skal jeg nok gøre :D

Vi skal bare lige lære hende lidt bedre at kende :wink: Har jo kun haft hende i 24timer :lol:

Men hun er bare så skøn! hun kigger lige sit nye hjem an(mest vores kat Rosa)men på den super gode måde,med logrene hale,og et lege blik,hvis i forstår :roll: hihi..Katten leger jorden er giftig(driller nok Luna(hunden)

Hun er meget træt idag,men det er der ikke noget at sige til,kl 7:00 stod vi ved døren,så var der lang morgentur45min..så fik hun morgen mad der vi kom hjem..sov 2 timer,jeg larmet meget men hun sov stadig :wink: Så blev kl 11:00 så skulle vi på skov/sø tur,det var sjovt for der var mange ænder :shock: kom hjem kl 12:00,måtte næsten bære hende de sidste 50 meter..hun satte sig hele tiden(træt Luna)så kom svigerne og skulle se det nye familiemedlem,og så skal der jo leges :lol:

men alt i alt en dejlig dag med vores nye hund :D

 

Billederne skal nok komme skal bare lige kamaraet frem fra skjul :wink:

 

Mange glade hilsner Nadja&Troels

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
Gæst mettejalris

Hejsa - jeg har lækker golden retriever hanhvalp til salg. Han er 9 uger og har DKK-stambog. Jeg ved du søger en voksen, men synes nu alligevel du skal kigge forbi vores hjemmeside FamilienJalris.dk - han koster 8500,- og er sund og rask. Han har ydermere sundhedsattest, er ormebehandlet og vaccineret. Han er utrolig velpræget - er opvokset i stuen hos os sammen med sine 6 søskende - familie med 3 børn, 2 katte og et par killinger. Håber at høre fra dig...

 

Mange hilsner fra

Mette Jalris

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...