Gæst Lydde Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Hej Jeg har lige fået en dejlig mops hvalp på 9 uger og synes det kunne være super hyggeligt hvis han kunne få lov at løbe og tumle rundt med andre hvalpe. Vi bor i Herlev/Gladsaxe. Nogen der har lyst? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Juli 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2013 Hej og velkommen herind Jeg får hvalp d. 11 juli. En lille löwchen pige (10 uger). Vi vil gerne mødes derefter Jeg bor i Vanløse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lydde Besvaret Juli 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2013 Det lyder dejligt Så kan vi lige snakkes ved efter d. 11. Er der flere der vil med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2013 (rettet) ved ikke om Ollie er for stor - til den tid 6 mdr ? og jo lidt større race ? men måske er der nogen store hvalpe derude vi kunne mødes med ? Redigeret Juli 2, 2013 af anne-lise hansen mangel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sofie(Eddie&Milo) Besvaret Juli 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2013 Jeg har en jack russell hvalp på 12 uger, som elsker at møde andre. Jeg er fra indre KBH men har bil så kører gerne til Herlev/ gentofte. Anne-lise - min er ganske vidt ikke en stor hvalp, men ifølge ham selv har han selvtillid som en løve, så ved ikke om du kunne tænke dig at mødes? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lydde Besvaret Juli 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2013 Sofie: Det lyder dejligt Anne-lise: Hm, jeg ved ikke om den er for stor. Har ikke så meget forstand på hvordan det går med en stor imellem mange små, men jeg vil da gerne prøve og se hvordan det fungerer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2013 Det kunne vi nokfinde ud af - jeg er arb.løs så jeg har desværre hele dagen ( men ingen bil ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lydde Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Hej igen. Min hvalp har haft hoste et godt stykke tid efterhånden og skal nu på pencillin. Det smitter jo rigtig meget så vi kan først mødes når hosten er overstået :-/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Hej igen. Min hvalp har haft hoste et godt stykke tid efterhånden og skal nu på pencillin. Det smitter jo rigtig meget så vi kan først mødes når hosten er overstået :-/Har du fået chekket for orm ? min dyrlæge siger at der er mange orm i Kbh. og et af symptomerne er hoste . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lydde Besvaret Juli 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2013 Jeg var til dyrlægen med ham i sidste uge og han skal nu have pencilin da det lyder meget som kennelhoste. Hvis det ikke virker skal han undersøges for orm. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lydde Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 ENDELIG er Sofus sluppet af med hosten og er derfor klar til at lege med andre hvalpe. Er der stadig nogen der er friske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts