Gæst Gravbulleren Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Min liva blev opereret for en løs knæskal sidst i marts og har gået til genoptræning i ti uger efterfølgende og havde der fået god for at begynde at lege osv igen. Men når vi er på besøg hos mine forældre så halrer og går rundt på tre ben! Men når vi er der hjemme er der ingenting!! Over hovedet. Selvom vi har været ude og gå lange ture og har spillet bold osv så er der absolut intet når vi er der hjemme. Men næsten lige så snart vi kommer ud til mine forældre begynder hun at trække på benet eller kun gå på tre ben. Hvorfor gør hun det? Er det psykisk eller hvad kan det være? På forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2013 Underligt. Men jeg kendte for år siden en schnauser, der havde haft et brækket forben. Hvis man år efter pyldrede om hende , trådte hun også kun igennem på 3 ben. Dette var rent skuespil og det ben hun skånede, var ikke det , der havde været brækket. Hun havde glemt, hvilket ben det var, der gav den store omsorg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gravbulleren Besvaret Juli 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2013 Ja jeg tænker også at det er fordi at der hos mine forældre er blevet pylret mere om hende da hun var nyopererede end når vi var der hjemme det er jo "mormor og morfars" hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2013 ja jeg tror det er fordi dine forældre pylrer - det har jeg også oplevet med mine hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts