Gæst Klaus Skrevet August 6, 2013 Rapporter Share Skrevet August 6, 2013 Vi er igang på 3. dag med alene træning med vores Mops på 15 uger jeg ved godt at 3 dage ikke er meget men vi syntes ikke at det går fremad måden vi gør det på er at hunden er alene 15 min mens vi er i haven uden at den kan se os men vi kan høre den alle 15 minuter enden vi går ud siger vi pas på huset og giver dens tyggeben i sin kurv men med det samme begynder den at pive og gø hvad gør vi forkert? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klaus Besvaret August 6, 2013 Rapporter Share Besvaret August 6, 2013 Ja vi er startet med et 15 min. Er der råd for hvordan vi gør den tryg? og hvad anbefaler du at vi starter med af tid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret August 6, 2013 Rapporter Share Besvaret August 6, 2013 Det er meget med 15 min, man starter med kun at gå ud og ind igen med det samme;) jeg bruger et børnegitter, hund bag gitter med et en og sin kurv og jeg er i rummet ved siden af, i starten sider jeg bare i en stol med en bog lige ved siden af gitteret, når hunden bare slapper af når jeg sider der går jeg lidt rundt, når den slapper af med det går jeg ud af en dør lukker døren og åbner og går ind igen straks, jeg snakker ikke til hunden reagerer ikke hvis den piber, går måske og nynner hvis den bliver ked af det men ikke noget med at trøste eller skælde ud;) sådan arbejder jeg nogle dage og udvider tiden ganske roligt, efter 3 uger plejer jeg at kunne være væk i 3-4 timer nogle hunde kan man gå hurtigere frem med, men det gavner på ingen måde at lade hunden blive ked af det, hyler den så er man gået alt for hurtigt frem og må starte forfra igen;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret August 6, 2013 Rapporter Share Besvaret August 6, 2013 OB's en tændt radio, en t- shirt der lugter af dig i kurven, gardiner rullet for er ting der måske gør hunden mere tryg;) rummet hunden er i når den skal være alene skal være et rum den er vandt til at være i, dvs ikke bryggers, toilet eller kælder, soveværelse eller køkken vil være fint for de fleste hunde;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klaus Besvaret August 6, 2013 Rapporter Share Besvaret August 6, 2013 Hvad sker der hvis vi ikke når det enden vi skal starte på job og i skole det skal vi mandag og der er de første hjemme kl 14? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret August 6, 2013 Rapporter Share Besvaret August 6, 2013 Mit bedste råd, skaf pasning! Det kan gå helt galt, i kan ende med en hund der bliver rigtig bange og måske ødelægger det halve af huset og gør og hyler så i får bøvl med naboer, rent bortset fra at det er frygtelig synd for hunden;( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret August 7, 2013 Rapporter Share Besvaret August 7, 2013 Enig med Kleo. Skaf pasning. En sød pensionist eller sådan noget. Jeg tror ikke i når det til mandag, det tager et par uger. I risikerer en ulykkelig hund der hyler dagen lang og kalder på jer og som ødelægger ting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klaus Besvaret August 7, 2013 Rapporter Share Besvaret August 7, 2013 Vi har fået pasnings hjælp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret August 7, 2013 Rapporter Share Besvaret August 7, 2013 Godt at høre - så bliver den sidste del af ferien heller ikke stresset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 8, 2013 Rapporter Share Besvaret August 8, 2013 Og så ro på, hunden kan mærke hvis I stresser Dejligt at I har fundet en pasningsmulighed :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts