Hop til indhold

Jeg vil altid elske dig søde Chili


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Sammen fik vi 9 fantastiske år, og det er jeg dig evig taknemmelig for:hjerte: du har fulgt mig siden jeg flyttet hjemmefra i tykt og tyndt, på godt og ondt, med op og nedture i mit liv. 1000 tak for al ting, min dejlige, smukke, lille terrier mus. Jeg er så lykkelig for at du blev en del af mit liv. Jeg knuselsker dig virkelig Chili:hjerte:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Åååååh, sikke nogle dejlige billeder, Carina... :lun:

 

Sov sødt, lille Chili...

Ja de billeder fortæller mig virkelig at det var det rigtige at gøre. Det er sådan at jeg vil mindes hende:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hun så så dejlig ud :hjerte:

 

Masser af :ae: til jer.

:bighug:Tak! Vi fik virkelig den bedste afslutning med hende. Kunne ikke ha ønsket mig det bedre. Casper stod med hende i armene uden for, i mens jeg kiggede hende dybt i øjnene og fortalte hende hvor meget jeg holdte af hende. Det var bare den helt rigtige måde for os at gøre det på. Hun var ikke bange og hun var tæt på os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Puha, jeg kan ikke gå ind i de her tråde uden at fælde en tåre... Skønne billeder og hvil i fred søde Chili, jeg håber I fik en smuk afsked :hjerte:

Jeg tuder også når folk har sagt farvel og jeg læser om det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sov sødt skønne lille Chili..

Mange tanker til dig Carina, glad for at I fik den helt rigtige afslutning for jer alle :)

1000 tak H! Dine ord varmer rigtig meget. Du har jo haft mødt hende et par gange når vi havde hyggelige hundelegs dage. Det var sku gode tider!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sov sødt, smukke Chili:hjerte:

 

Carina, det gør mig så ondt at i måtte sige farvel:ae:

også mig:megaked: jeg græder on/off! Puha. Hun var bare min 1'er. Åh for pokker da.
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...