Hop til indhold

Jeg vil altid elske dig søde Chili


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Hvil i fred sødeste Chili. :hjerte:

 

Og varme tanker til dig Carina. Mit hjerte Græder for dig. :megaked:

 

Det er altså det værste ved at have dyr. Det at stå med ansvaret for at sige stop i tide, at man skal føle det er rigtigt, tillige med at man er sønderknust.

Ja det er godt nok det værste:-( det gør ondt helt inden i! Det var godt nok hårdt. Hun var min første hund, så mit forhold til hende er helt specielt. Tak for tankerne, de varmer. Dejligt at kunne dele sin sorg med andre søde hundemennesker som forstår en.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Puha, I er meget meget søde. Har det forfærdeligt, og det er nok meget normalt. Det er faktisk lidt uvirkeligt at jeg ikke har hende hos mig længere. Fuck hvor jeg savner min lille mus. Det er synd for Caia, for jeg har faktisk ikke lige overskuddet til hende, men så er det godt at Casper også er der. Hun virker dog til at have det fint, ligger meget tæt på mig og følger mig måske lidt mere end normalt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Puha, I er meget meget søde. Har det forfærdeligt, og det er nok meget normalt. Det er faktisk lidt uvirkeligt at jeg ikke har hende hos mig længere. Fuck hvor jeg savner min lille mus. Det er synd for Caia, for jeg har faktisk ikke lige overskuddet til hende, men så er det godt at Casper også er der. Hun virker dog til at have det fint, ligger meget tæt på mig og følger mig måske lidt mere end normalt.

 

Puha... Skal altid tage mig sammen til at skrive i disse tråde, hvis jeg vil skrive mere, end bare at jeg føler med jer... For tårerne presser sig altid på og kan slet, slet ikke tåle at tænke på det savn du må sidde med :ae:

 

Er sikker på, at Caia bare er glad for at du er hjemme ved hende og godt kan tilgive dig, at du har brug for at sunde dig.

Selvom det var det eneste rigtige for Chili, så gør det jo bare ikke savnet mindre.

 

Men hvor er det bare godt, at Chili var hos jer, som kunne se ud over egne behov og tænkte på hende.

Hun har det godt nu, så når savnet aftager lidt, så er jeg sikker på at både dig, Caia og resten af familien nok skal finde tilbage til en ny og dejlig hverdag, hvor Caia er i centrum! :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altid så forfærdelig hårdt at miste....At måtte give slip på det der er så dyrebart...

 

Derfor skal du have dette lille digt :

 

Kinesisk visdomsord om sorgen over at miste

 

Sorg er som en trekant, som drejer rundt i hjertet

med spidser som ridser. Det gør ondt, forfærdelig ondt

til trekantens spidser er slidt af,

og der bare er en kugle igen, som glider uden smerte.

 

Sorg er en proces som ta'r tid, men den slutter.

Hvor lang processen er beror på, hvad vi har mistet,

hvilke ressourcer vi selv har, og hvilken støtte,

vi modtager fra omgivelserne.

 

Men når glæden over det, du har haft,

overskygger savnet af det du har mistet,

når du ved, at du aldrig ville have undværet,

det som du har mistet,

selv om du var klar over, at du engang måske

måtte gi' slip på det, da er trekantens spidser afslidt

og kuglen bli'r en skat i dit hjerte.

 

 

Sov sødt lille Chili....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Puha... Skal altid tage mig sammen til at skrive i disse tråde, hvis jeg vil skrive mere, end bare at jeg føler med jer... For tårerne presser sig altid på og kan slet, slet ikke tåle at tænke på det savn du må sidde med :ae:

 

Er sikker på, at Caia bare er glad for at du er hjemme ved hende og godt kan tilgive dig, at du har brug for at sunde dig.

Selvom det var det eneste rigtige for Chili, så gør det jo bare ikke savnet mindre.

 

Men hvor er det bare godt, at Chili var hos jer, som kunne se ud over egne behov og tænkte på hende.

Hun har det godt nu, så når savnet aftager lidt, så er jeg sikker på at både dig, Caia og resten af familien nok skal finde tilbage til en ny og dejlig hverdag, hvor Caia er i centrum! :bighug:

ja jeg skal også passe på i disse tråde. Tuder altid. Nu er det så min tur til at mærke det på egen krop. Der er allerede gået en dag. Tak for dit utrolig søde indlæg. Det varmer mere end du aner.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er altid så forfærdelig hårdt at miste....At måtte give slip på det der er så dyrebart...

 

Derfor skal du have dette lille digt :

 

Kinesisk visdomsord om sorgen over at miste

 

Sorg er som en trekant, som drejer rundt i hjertet

med spidser som ridser. Det gør ondt, forfærdelig ondt

til trekantens spidser er slidt af,

og der bare er en kugle igen, som glider uden smerte.

 

Sorg er en proces som ta'r tid, men den slutter.

Hvor lang processen er beror på, hvad vi har mistet,

hvilke ressourcer vi selv har, og hvilken støtte,

vi modtager fra omgivelserne.

 

Men når glæden over det, du har haft,

overskygger savnet af det du har mistet,

når du ved, at du aldrig ville have undværet,

det som du har mistet,

selv om du var klar over, at du engang måske

måtte gi' slip på det, da er trekantens spidser afslidt

og kuglen bli'r en skat i dit hjerte.

 

 

Sov sødt lille Chili....

og sp tude man lige igen! Tak for det smukke digt, det kendte jeg ikke.
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke været så aktiv herinde den sidste tid. Men har læst lidt med i alt og intet, så læste, at i havde bestilt Chilis sidste dyrlægetid. Jeg har tænkt på jer mange gange de sidste dage.

 

Og kan helt føle en kugle af sorg i mig selv, når jeg tænkte på at en lille elsket chili var på vej til at sige farvel. Men samtidig synes jeg, at I har givet Chili en rigtig god afslutning på et helt fantastisk dejligt hundeliv, her de sidste dage.

 

Farvel chili:bighug:

Og et :bighug: til alle jer som er efterladt tilbage. Hvor har du dog været en dejlig hundeejer for chili:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har ikke været så aktiv herinde den sidste tid. Men har læst lidt med i alt og intet, så læste, at i havde bestilt Chilis sidste dyrlægetid. Jeg har tænkt på jer mange gange de sidste dage.

 

Og kan helt føle en kugle af sorg i mig selv, når jeg tænkte på at en lille elsket chili var på vej til at sige farvel. Men samtidig synes jeg, at I har givet Chili en rigtig god afslutning på et helt fantastisk dejligt hundeliv, her de sidste dage.

 

Farvel chili:bighug:

Og et :bighug: til alle jer som er efterladt tilbage. Hvor har du dog været en dejlig hundeejer for chili:bighug:

1000 tak for dine søde ord, de går rent ind. Jeg har gjort mit bedste for hende, det håber jeg i hvert fald. Lige nu er det meget underligt kun at være 4 i stedet for 5, vi mangler jo Chili i vores familie. Det gør mig trist at jeg ikke fik flere år sammen med hende, men vi har haft 9 gode år sammen og det er trods alt det vigtigste<3
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...