Kaya & Mette Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 Så røg Mette Gjerskov! Jeg påmønstrer mig min sædvanlige naivitet, og satser på at Karen Hækkerup har nosser nok til at gøre noget seriøst ved hundelov, buræg, dyretransporter osv. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 9, 2013 Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 Jeg ser også overvejende positivt på det :5up: Jeg synes Gjerskov har været meget undvigende, og faktisk virket lidt uinteresseret, når talen faldt på Hundeloven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louca Besvaret August 9, 2013 Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 Mon hun så sælger som rygekabine??? Det pisser mig i den grad af at hun må ryge på sit kontor, selvom det er i en kabine, når alle andre offentligt ansatte ikke må:-( godt hun piller af... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret August 9, 2013 Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 Mon hun så sælger som rygekabine??? Det pisser mig i den grad af at hun må ryge på sit kontor, selvom det er i en kabine, når alle andre offentligt ansatte ikke må:-( godt hun piller af... Vi snakker ikke om en hvilken som helst offentlig ansat, men en MINISTER! - nu forhenværende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louca Besvaret August 9, 2013 Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 Ja ja, godt ord igen:-)) men så folkeligt valgt/offentligt hverv....synes sgu stadig det er for meget..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret August 9, 2013 Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 Ja man kan jo håbe at Hækkerup er mere engageret i at få hundeloven ændret. Men nu må vi se, det kommer trods alt ikke kun an på ministeren selv, omend det selvfølgelig hjælper hvis hun kæmper for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret August 9, 2013 Rapporter Share Besvaret August 9, 2013 Taler man ændring af hundeloven, ved jeg ikke hvad er bedst, men min mening om den rokade sådan allover, så er det jo at pisse i bukserne, og håbe på det varmer:confused: (og chancen for det skulle kunne varme, har Helle forlængst ødelagt) skulle hun rokere en minister, der måske ville få folks holdninger til at ændre sig, så var det da hende selv!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts