Gæst Mig Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Hvad gør man? Jeg er nu indehaver af en hund, som kan åbne låst hoveddøre op! Han står dog pænt i haven og venter, når jeg kommer hjem. Ehm, ja, hvad gør man?! Jeg har aldrig nogensinde prøvet noget lignende.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 Rimelig intelligent, men i min vennindes hus, var alle dørhåndtag vendt om ad samme årsag. Altså sådan man skulle rykke op for at åbne:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mig Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 Det er et hånd tag, man først skal vippe ned og derefter er det en rund dreje lås!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 Imponerende men seføli irriterende. Hvad m en smæklås anbragt højt oppe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mig Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 Det er lejebolig, så det er begrænset hvad jeg kan lave.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 Jeg har samme problem, og binder simpelthen dørhåndtaget fast udvendig (til et nedløbsrør ), så døren ikke kan åbnes. Det har hjulpet - han er holdt op med at låse døren op, men jeg ved jo at han stadig kan, den slambert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 Sæt sådan en ekstra sikkerhedslås i, der kun kan låses/låses op med nøgle. Det kan jeg ikke forestille mig at nogen udlejer siger nej til. Det er den længst til højre på billedet jeg tænker på, sættes over eller under eksisterende lås. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 Ekstra håndtag/lås længere oppe. Alternativt et eller andet udenpå døren? Et kosteskaft eller noget du sætter i klemme ude på havesiden, som hindrer håndtaget i at kunne komme ned? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 15, 2013 Rapporter Share Besvaret August 15, 2013 De andre er kommet med gode forslag men årh kender det godt min den gamle hund kan åbne vinduer godtnok træls at komme hjem til en hund i haven , vi satte børnesikringer på vinduerne. Jeg filmede det for kunne ikke forstå hvordan det gik til, blev godt nok overrasket over at se min kloge hund meget rolig gå igang med at åbne vinduet hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Tal med udlejer - sæt ny lås på døren eller evt en krog på ydersiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts