Gæst MarianneLH Skrevet August 16, 2013 Rapporter Share Skrevet August 16, 2013 Så vare det ikke så længe inden vi skal hente Rosa hjem. 5 dage. :banan: Vi tager meget på camping. Vores campingvogn står fast på en campingplads i Tyskland.. Nu er spørgsmålet så. Kan vi tage Rosa med allerede efter hun har været her i 10 dage eller skal vi blive hjemme en weekend mere inden vi tager hende med? Marianne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Ej... det bliver da sjovt! 5 dage er da ingen tid ... Det FØLES bare længe..... Jeg vil foreslå, at I får Rosa hjem først og lige venter med at beslutte hvornår I tager på camping. Hvis Rosa er en tryg og fræk og nysgerrig lille hvalp, så kan I nok tage af sted som planlagt. I ved jo, hvad der venter jer i Tyskland, så hun bliver ikke udsat for en masse der er uoverskueligt for jer. I kan jo passe på hende selv om I ikke er hjemme. Men hvis hun ER en meget forsigtig og forskrækket lille hvalp, så må I næsten vente og se, om hun får det bedre i løbet af de næste 10 dage.. For måske har hun mere brug for at lære sit nye hjem grundigt at kende, så der ikke opstår alene-hjemme problemer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarianneLH Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Ej... det bliver da sjovt! 5 dage er da ingen tid ... Det FØLES bare længe..... Jeg vil foreslå, at I får Rosa hjem først og lige venter med at beslutte hvornår I tager på camping. Hvis Rosa er en tryg og fræk og nysgerrig lille hvalp, så kan I nok tage af sted som planlagt. I ved jo, hvad der venter jer i Tyskland, så hun bliver ikke udsat for en masse der er uoverskueligt for jer. I kan jo passe på hende selv om I ikke er hjemme. Men hvis hun ER en meget forsigtig og forskrækket lille hvalp, så må I næsten vente og se, om hun får det bedre i løbet af de næste 10 dage.. For måske har hun mere brug for at lære sit nye hjem grundigt at kende, så der ikke opstår alene-hjemme problemer... Hi hi nej 5 dage er da ingen tid.. :hmm: Vi har også snakket om at vi lige må se hvordan det går. Jeg er lige kommet hjem fra hvalpe besøg, og hold da op der er fart på Rosa og hendes 3 søskende. Så lige nu har jeg svært ved at se hende som forsigtig. Men det er jo også noget nyt når hun kommer hjem og pludselig skal bo uden mor og søskende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Jaah... Man kan sagtens være kry når man har familiens opbakning... Men når man pludselig er langt væk hjemmefra....... I skal bare være gode til at erstatte både mor og hendes 3 søskende. Hvalpe i den alder er for det meste helt klar til store forandringer. Og hvis I så er der for Rosa og leger med hende når hun har brug for det, så vil hun synes at livet er én lang fest. Ellers må I bare tage en eller to af de andre hvalpe med osse... Eller hele flokken Min mor hed forresten Rosa. Og hvis jeg får en ny hund engang, så vil jeg kalde den Viola. Det var min mors mellemnavn... Jeg synes det er så sødt med blomsternavne til hunde.. ---Og også til mennesker..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 vær lige obs på evt vaccinationer ol ....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarianneLH Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Jaah... Man kan sagtens være kry når man har familiens opbakning... Men når man pludselig er langt væk hjemmefra....... I skal bare være gode til at erstatte både mor og hendes 3 søskende. Hvalpe i den alder er for det meste helt klar til store forandringer. Og hvis I så er der for Rosa og leger med hende når hun har brug for det, så vil hun synes at livet er én lang fest. Ellers må I bare tage en eller to af de andre hvalpe med osse... Eller hele flokken Min mor hed forresten Rosa. Og hvis jeg får en ny hund engang, så vil jeg kalde den Viola. Det var min mors mellemnavn... Jeg synes det er så sødt med blomsternavne til hunde.. ---Og også til mennesker..... Hi hi jeg tror nu vi nøjes med Rosa. Vi har en stor have så vi skal nok få hende aktiveret.. Det er min søn der syntes hun skal hedde Rosa. Det er nu også meget sødt til hende. Familien hun kommer fra havde ellers kaldt hende Berta. Men det var der ikke rigtig stemning for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarianneLH Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 vær lige obs på evt vaccinationer ol ....... Tak det har du helt ret i det skal jeg lige have undersøgt. Hun er vaccineret, men jeg er i tvivl om det er nok til hun kan komme med til tyskland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Du skal have lavet pas til hende og hun skal rabiesvaccineres Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MarianneLH Besvaret August 16, 2013 Rapporter Share Besvaret August 16, 2013 Du skal have lavet pas til hende og hun skal rabiesvaccineres Tak skal du have. Så må vi ha fat i Dr. Dyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts