Hop til indhold

Recommended Posts

Øhh nu spørger jeg måske dumt? - men hvorfor ikke bare give hende selen på udenpå frakken?

Det får mine da!

Fordi hun så skal have en større sele:vedikke: Men det har vi nu også, altså en "regnvejrssele", som passer udenpå dækkenet:-)

Trine, det usmarte i at ændre dækkenet er jo, dels at der er hul (og der kommer vand/sne/kold luft ind, dels at du måske en dag køber en anden type sele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg bruger beaglernes normale seler - spænder dem bare ud så de passer over trøje/frakke.

Man kan få frakker med "hul" i hvis man bruger halsbånd - og sele. Charlie har sådan en frakke så han kan have sele på indvendigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi hun så skal have en større sele:vedikke: Men det har vi nu også, altså en "regnvejrssele", som passer udenpå dækkenet:-)

Trine, det usmarte i at ændre dækkenet er jo, dels at der er hul (og der kommer vand/sne/kold luft ind, dels at du måske en dag køber en anden type sele.

Point taken:5up:

Overvejer lige regnvejrssele. Det kunne nok godt fungere:hmm: Kunne jo bare købe en hurtta i str. 60.

Men Trine bruger puppia seler, og de kan ikke spændes ud:-)

Det kan de nemlig ikke.

Jeg kan godt sy sådan til husbehov. Men jeg har ikke nogen maskine :lol:

Det er et knaphul, så skal nok have en med en overlocker:blink:

Er det ikke bare en slags knaphul vi er ude i?

Jo det er det, og det kan jeg simpelthen ikke finde ud af.

Link til indlæg
Del på andre sites