Hop til indhold

Bliver han langhåret eller?


jukl
 Share

Recommended Posts

Sammy...Det er lige netop det specielle hår de langpelsede har ved ørene som gør mig meget usikker....Men jeg har så også set såå meget forskellig pels på schæferhvalpe så...Samtidig i et andet kuld var der en som havde så krøllet pels at den lignede et nyfødt lam

Link til indlæg
Del på andre sites

IMG_2033.jpg

Her er vores Quando (til venstre) 6½ uge gammel, med hans bror. De er også efter Tiger.

 

IMG_3258.jpg

Her er han (til højre) 2½år gammel, og han er langhåret men han har ikke vildt meget pels. Hans crep-hår er næsten helt væk og han ligner næsten en godt pelset stockhåret schæfer efterhånden.

 

Nu er det svært at se på dit ene billede, men som du kan se på vores Christa havde hun lidt krøller allerede da hun var 3½ uge.

DSC00834.jpg

Som du kan se er de mere glat pelsede, hendes søskende ;)

 

Hun har masser af crep-hår stadig og hun er fra helt andre linjer end Tiger.

DSC00785.jpg

DSC00787.jpg

DSC00798.jpg

DSC00822.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Heidit...Ja der er jeg overhovedet ikke i tvivl Jeg tror desværre han bliver alm. pelset...Men jeg skal se ham igen på lørdag..Så må jeg se hvordan han har udviklet sig.

Quando er lige som han skal være synes jeg...Jeg kan ikke li dem som ligner hyrdehunde:blink: i pelslængden

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Fox...Ja der ville jeg ikke være i tvivl med din smuksak.. Men du kan måske ikke se det på billedet af min, men pelsstrukturen på din er meget anderledes end på min.

 

:genert: jeg syntes bare din har mere pels om halsen end Alto havde som hvalp - men har ikke forstand på det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...