Hop til indhold

SAMS..

Gæst Tinafreja

Recommended Posts

Gæst Tinafreja

Hej min golden retriever hvalp på 15 uger er kræsen..først prøvede jeg med kingsmoor det ville hun ikke spise så prøvede jeg royal canin heller ikke..nu får hun SAMS men synes hun taber sig , nogen der kender det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Er det Sam's field du mener?

Jeg har for længe siden fodret med det - men syntes ikke det er optimalt foder. Darwin tabte farven på næsen af det :mrgreen:

Du har skiftet foder nogle gange kan jeg forstå og hun er kun 15 uger :hmm:

Hvorfor ikke vælge et godt hvalpe foder i følge den race hun er - altså et hvalpe foder målrettet mod store hunde og så holde hende på det. Man kan sagtens kombinere med et godt vådfoder ved siden af som appetit vækker

PS nogle hunde kan godt lide vand på foderet - så du kan med fordel komme lidt lunt vand på da det trækker duftstofferne mere frem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sams er et udmærket foder, hvis du ellers er tilfreds med det hvorfor øger du så ikke bare mængten?

jeg bruger flere forskellige mærker foder og det trives mine hunde fint med, i min verden sker der intet ved at skifte mærke og evnt blande flere mærker, jeg har aldrig haft problemer og har en teori om at hundene bliver mere hårføre af at få meget forskellig, mine hunde har aldrig problemer med diare fx;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tinafreja

jeg ved jo bare ikke om det er godt nok til en golden retrieverhvalp..Hun vil ikke have kingsmoor eller royal canin..jeg har nemlig hørt at sams ikke er et godt foder så hvad mon jeg så skulle prøve

Link til indlæg
Del på andre sites